Společnost


Zdravotní prostředky s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1029Dodané zboží v rozporu s kupní smlouvou

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2013, před 10 lety

Hana Nechanická

Znění stížnosti

24.4.2013 jsem s manželem zakoupila skútr pro invalidy. Společnost měla v nabídce nový z výstavy nebo použitý. Při převzetí byl skútr vybitý, tudíž nešlo vyzkoušet, zda funguje. Vzhledem k tomu, že skútr neodpovídal tomu, co nám bylo nabídnuto - jevil známky opotřebení a vykazoval nedostatky jako vadný diplej atd. Z těchto důvodů byl prodejce kontaktován a byly vytčeny všechny nedostatky. Až v červenci nám bylo oznámeno, že prodejce zasílá náhradní skútr. Při jeho doručení si přepravce nechtěl převzít skútr reklamovaný. Vzhledem k tomu, že 3 měsíce po uplatnění reklamace jsme nedostali ani reklamační protokol ani nový skútr, od smlouvy jsme odstoupili. V září tohoto roku nám byl vystaven protokol k reklamaci.


Produkt

skútr pro invalidy


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny v plné výši


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému