Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
24.4.2013 jsem s manželem zakoupila skútr pro invalidy. Společnost měla v nabídce nový z výstavy nebo použitý. Při převzetí byl skútr vybitý, tudíž nešlo vyzkoušet, zda funguje. Vzhledem k tomu, že skútr neodpovídal tomu, co nám bylo nabídnuto - jevil známky opotřebení a vykazoval nedostatky jako vadný diplej atd. Z těchto důvodů byl prodejce kontaktován a byly vytčeny všechny nedostatky. Až v červenci nám bylo oznámeno, že prodejce zasílá náhradní skútr. Při jeho doručení si přepravce nechtěl převzít skútr reklamovaný. Vzhledem k tomu, že 3 měsíce po uplatnění reklamace jsme nedostali ani reklamační protokol ani nový skútr, od smlouvy jsme odstoupili. V září tohoto roku nám byl vystaven protokol k reklamaci.
skútr pro invalidy
Vrácení kupní ceny v plné výši
|
Tweet |