Společnost


ZEPTER INTERNATIONAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1035Uvedení v omyl

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2013, před 8 lety

Hana Tesařová

Znění stížnosti

Koncem roku 2012 jsem v OD MY v Praze byla požádána, zda bych byla ochotna anonymně odpovědět na otázky, týkající se mého zdraví. Odpovědi budou použity pro potřeby společnosti zabývající se zdravotními přístroji. Informace jsem poskytla a paní tazatelka mi nabídla za moji ochotu odměnu - možnost vyzkoušet některý z jejich přístrojů. Dala jsem jí tedy své tel.číslo. Opravdu se mi ozvala s termínem pro výběr odměny, ale termín se mi nehodil. Znovu mne kontaktovala koncem roku 2012, termín nevyhovoval a já jí sdělila, že o odměnu nemám zájem. Přes mé výslovné odmítnutí mne kontaktovala opakovaně a já vždy odmítla. Poslední telefon s nabídkou využití nabízené odměny byl 16.10.2013 a já souhlasila. 17.10.2013 jsem přišla, paní mne uvítala a řekla, že na bolesti kloubů použije lampu, ale že mne prosí o chvilku strpení než začneme. Posadila mne ke stolu mezi jiné lidi, kteří už tam seděli a sama začala představovat výrobky spol. Zepter. Ze slušnosti jsem počkala až přednášku skončí . Pak mne odvedla stranou a zapnula lampu. Po zhasnutí jsem se zvedla k odchodu s tím, že jsem si odměnu vyčerpala a je konec. Paní mi řekla cenu lampy a když jsem odmítla, zavolala kolegyni a začalo přesvědčování, že nejlepší je investice do zdraví a já po více jak hodině podepsala kupní smlouvu.

Z naší komunikace nikdy nebylo zřejmé, že se jedná o výrobky spol. Zepter, ani že půjde ve skutečnosti o prodejní a předváděcí akci. Byla jsem uvedena v omyl - přišla jsem využít nabízenou odměnu za poskytnutý čas a informace.

Dne 23.10.2013 jsem společnosti poslala odstoupení od kupní smlouvy a čekám na odpověď.


Produkt

Světelná terapie BIOPTRON


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy bez uplatnění sankcí


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2013 16:46, před 8 lety

Dle § 57 má spotřebitel nárok na odstoupení bez udání důvodu a bez sankce ve lhůtě 14 dnů od uzavření kupní smlouvy. Prodejce má povinnost vrátit zaplacené finanční částky do 30 dnů od odstoupení od smlouvy.


Hana Tesařová

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.11.2013 16:10, před 7 lety

Dne 8.11.2013 jsem se setkala se zástupkyní společnosti Zepter a bylo mi přislíbeno odstoupení od kupní smlouvy.


Hana Tesařová

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.11.2013 16:37, před 7 lety

Hodnocení:

Komentář: Oceňuji pomoc poradců dTestu hlavně v prvním kontaktu, kdy jsem dostala rychle radu, jak postupovat při řešení mého problému.