Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den,
před dvěma měsíci jsem u vás reklamoval tablet Lenovo Yoga2,reklamace byla z důvodu uvolnění krytu a následného nefungování.Reklamace byla bez problému vyřízena a zboží bylo opraveno.
Donesl jsem zboží domů a všiml jsem si ,že kryt je stále trochu (ale méně) uvolněný,nechal jsem to být.Po dvou týdnech se kryt pořád roztahoval a potom tablet z ničeho nic přestal fungovat.
Odnesl jsem proto tablet k vám zpět s tím,že bude opraven v záruční době .Přišel mi ale email o tom,že reklamace byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození,s čímž určitě nemohu souhlasit.
Nebylo vůbec upřesněné poškození (při první reklamaci bylo)a ani další možný způsob vyřízení.
Prosím o přezkoumání a brzké vyřízení.
Za kladné vyřízení předem děkuji.......d
ASRE16089138
Požaduji opravu a detailní popis poškození
Děkuji........
|
Tweet |