Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#10556Neuznaná záručni oprava

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 18 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2016, před 7 lety

Jiri Mrnustik

Znění stížnosti

Autimobil Superb Laurin a Klement, najeto cca 20 000. Vybrovaly brzdy. V servisu firmy Autocentrum Ros, a.s. Porici 1C, Brno 60300 mi sdelili, ze zadni brzdove kotouce jsou rezave a to je pricina. Vymenili je za nove a bylo mi sdeleno, ze na rez na kotoucich se nevztahuje zaruka. Take ymenili brzdove desky, cena 7578 s dph. Mimo jine se technici chovali velmi ..nevstricne... a odmitli veskere moje pozadavky na zdokumentovani priciny odmitnuti zaruky s poukazen na to, ze maji svoje procesy a vic nedostanu.


Produkt

TMBAJ9NP7F7006227


Požadované řešení

Dle meho nazoru kovove brzdne kotouce rezavi zcela bezne, protoze jsou vystaveny povetrnostnim podminkam. Predpokladam tedy, ze podminky zaruky nebyly poruseny a pozaduji vraceni penez za opravu.
Kontakt na jiri.mrnustik@aurigasystems.cz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2016 10:53, před 7 lety

Pokud byl výrobek zakoupen pro soukromé využití a nikoli v rámci podnikání, vztahuje se na celý automobil záruční doba 24 měsíců dle občanského zákoníku. Pokud by byla poskytnuta smluvní záruka, je možné vytknout vady i v této prodloužené době. Pokud nejsou stanoveny zvláštní podmínky smluvní záruky nad zákonnou dvouletou, tak se uplatňují ustanovení o záruce dle občanského práva.

Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

V případě zamítnuté reklamace je prodejce povinen zamítnutí řádně písemně odůvodnit dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2016 11:43, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.