Společnost


Rybníček Martin

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1059Reklamace na mobilní hlasové služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 21 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2013, před 7 lety

Jaroslav Prchal

Znění stížnosti

Dobrý den.Manžel přešel ke společnosti L-TEL 23.9.2013, která slibovala příchozí roamingové hovory zdarma,zapsáno i ve smlouvě.Manžel začal pracovat v Německu.Ani né měsíc používání manželovi vypínali jeho mobilní číslo,doposud nefunguje.Bohužel s panem poskytovatelem panem Rybníčkem se nelze dohodnout,poslal pouze,že u manželova čísla je částka na služby 70 tisíc.To mě přijde vrchol.Pan Rybníček mi doposud nedokázal doložit,kde se stala chyba,pokládá telefony,neodpovídá.Podala jsem reklamaci na mobilní hlasové služby.Doposud číslo mého manžela neexistuje.


Produkt

Tarif obsahuje neomezené volání v ČR,2x300 minut do a z ČR+ 2x300 sms do a z ČR,příchozí roamingové hovory zdarma.


Požadované řešení

Chtěla bych,aby manželovi mobilní číslo fungovalo.Samozřejmě s tohoto jednání vyvodit důsledky na slevu z ceny vyúčtování,za nedodržení podmínek ve smlouvě.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2013 14:17, před 7 lety

Poskytovatel je povinen službu poskytovat řádně v souladu se smluvním ujednáním. Jestliže není plněno podle smlouvy, může druhá strana odstoupit dle §517 občanského zákoníku a zároveň požadovat náhradu škody. V případě, že však objednatel za poskytování služby řádně a včas podle smluvních podmínek nezaplatil, jsou stejná práva i na straně poskytovatele. Poskytovatel mobilních telefonních služeb si může ve smlouvě vyhradit právo na zablokování telefonního čísla, jestliže není objednatelem i přes upomínání služba zaplacena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2014 16:04, před 7 lety

Bohužel se obchodník spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.


Jaroslav Prchal

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.6.2014 16:04, před 7 lety

Hodnocení: