Společnost


Alektum, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#10659Neoprávněně anúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2016, před 3 lety

Jana Sýkorová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem od vás dostala dopis k uhrazení finanční částky ve výši 778,20 ( vč. penále).
Tuto částku jsem již uhradila dne 14.3. 2016.

Prosím o vyřízení, děkuji Sýkorová.


Produkt

Sýkorová Jan, Rimavské Soboty 825, Případ č. 162883


Požadované řešení

Prosím o stornování.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2016 16:55, před 3 lety

Byla-li zaplacena dlužná částka a závazek tak byl splněn, není možné po spotřebitelce žádat další plnění. Byl-li dluh splacen, může spotřebitelka požádat společnost o vystavení potvrzení o zaplacení dluhu (kvitanci). Takové potvrzení slouží jako důkaz, že byl dluh splněn a tím pádem i zanikl. Společnost v takovém potvrzení musí vyznačit jméno dlužníka i věřitele, předmět plnění a místo a čas, kde a kdy byl dluh splněn.

Reakce společnosti

Publikováno
11.5.2016 17:00, před 3 lety

Dobrý den,

do správy nám do dnešního dne bylo předáno celkem 5 neuhrazených faktur. Aktuální stav jednotlivých faktur viz níže.

Ve prospěch případu č. 162883 , fa č. 782454, který je předmětem stížnosti, neevidujeme žádnou platbu. Za účelem identifikace platby hrazené dne 14.3.2016 prosím kontaktujte správce pohledávky na tel.: 270 005 555.
Dále ve správě evidujeme neuhrazené faktury č. 710208 a 590077.

Předaná faktura č. 452569 byla uhrazena platbou ze dne 11.9.2015 a faktura č. 425193 byla uhrazena 2.4.2015 na účet věřitele.

S pozdravem,

Mgr. Lukáš Pácl

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2016 09:28, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2016 14:37, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.