Společnost


RWE Zákaznické služby, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#10897Špatné zapojení plynoměru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2016, před 5 lety

Markéta Gramesová

Znění stížnosti

V prosinci 2015 jsme reklamovali prohození plynoměrů s vedlejším bytem. Reklamace byla evidována pod číslem 6000941105 dne 1.12.2015. Bylo přislíbeno vyřešení do 1 měsíce. Do dnes však přes několik urgencí nemáme vlastní plynoměr a tudíž nemáme možnost změnit dodavatele plynu. Za tuto sezónu jsme přeplatili cca o 6 tisíc více, než bychom zaplatili u MND, kam jsme se špatným plynoměrem přešli.


Požadované řešení

Jediné možné řešení je okamžitě celou situaci po půl roce dořešit a žádám také slevu za komplikace a nedodržení zákonem dané reklamační lhůty.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2016 14:11, před 5 lety

Nebude-li reklamace vyřízena včas, může se spotřebitelka obrátit na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi spotřebitelem a obchodníkem o splnění povinností ze smluv o dodávce energií (více informací je možné dohledat na webové adrese http://www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Společnost RWE Zákaznické služby, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel však neprojevila zájem využít službu VašeStížnosti.cz k řešení sporů. Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:

Veškerými reklamacemi i stížnostmi zákazníků se plně zabýváme, avšak musí být zaslány přímo na nás. Své požadavky mohou zákazníci zasílat emailem nebo takto:

- nonstop Zákaznická linka 840 11 33 55
- Skype http://www.rwe.cz/cs/2467-3011/
- Osobní návštěva Zákaznického centra http://www.rwe.cz/cs/vyhledej-kontaktni-misto/
- Videotelefon http://www.rwe.cz/cs/videotelefon/
- korespondenčně

S ohledem na princip dobrovolnosti služby mimosoudního řešení sporů jsme se rozhodli stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.