Společnost


Martin Jaroš

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#11082Zaplacené,nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2016, před 8 lety

Karel Bartoš

Znění stížnosti

Objednali jsme kryt na mobil,protože ho jinde nenabízeli.Zaplatili jsme a čekali na zaslání.5.5 nám přišla zpráva:Vaše objednávka PUOWMZMQK byla odeslána.
Brzy obdržíte URL pro sledovat průběhu doručení vaší zásilky.
Nikdy nic nepřišlo.Když jsem je přes email kontaktoval,že zásilka nepřišla a, že žádám číslo zásilky abych mohl na poště zjistit kam se poděla,bylo mi 12.5. odpovězeno:Dobrý den, zásilka je odeslána. Zjistím podací číslo. Pak už jenom probíhali moje žádosti o zaslání čísla,ale to se nikdy nestalo.Odpověď na další dotazy přišla 16.5. :Dobrý den,již po několikáté Vám píši,že zjistím podací číslo a to Vám pošlu. Naposledy jsem to psala v pátek. O víkendu nepracujeme, pracujeme od 9:00 a opravdu v 9:20 mi nikdo podací číslo nezašle. Prosím o strpení.Lenka Jarošová
Pak další dotazy bez odpovědí. 20.5. přišla odpověď:Dobrý den, znovu a již po několikáté opakuji,že zjištujeme společně s českou poštou kde se zásilka nachází. Máme připravené nové pouzdro ale dokud nebudeme mít potvrzeno,že ho nemáte, nemůžeme ho odeslat.
Pak zase žádná konverzace. 30.5.zpráva:zboží je připraveno k odeslání. A pak se zase nic nedělo,žádné odpovědi.
2.6.zpráva:Vaše objednávka PUOWMZMQK byla odeslána.
Brzy obdržíte URL pro sledovat průběhu doručení vaší zásilky.
Dnes je 6.6. a zase nic nepřišlo,žádná zpráva ani žádné odpovědi na dotazy.
V žádném případě tento obchod nedoporučuji.Přečtěte si všechny stížnosti na ně na netu. Já to bohužel neudělal.


Požadované řešení

Dodání zboží,nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému