Společnost


Martin Jaroš

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#11082Zaplacené,nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2016, před 5 lety

Karel Bartoš

Znění stížnosti

Objednali jsme kryt na mobil,protože ho jinde nenabízeli.Zaplatili jsme a čekali na zaslání.5.5 nám přišla zpráva:Vaše objednávka PUOWMZMQK byla odeslána.
Brzy obdržíte URL pro sledovat průběhu doručení vaší zásilky.
Nikdy nic nepřišlo.Když jsem je přes email kontaktoval,že zásilka nepřišla a, že žádám číslo zásilky abych mohl na poště zjistit kam se poděla,bylo mi 12.5. odpovězeno:Dobrý den, zásilka je odeslána. Zjistím podací číslo. Pak už jenom probíhali moje žádosti o zaslání čísla,ale to se nikdy nestalo.Odpověď na další dotazy přišla 16.5. :Dobrý den,již po několikáté Vám píši,že zjistím podací číslo a to Vám pošlu. Naposledy jsem to psala v pátek. O víkendu nepracujeme, pracujeme od 9:00 a opravdu v 9:20 mi nikdo podací číslo nezašle. Prosím o strpení.Lenka Jarošová
Pak další dotazy bez odpovědí. 20.5. přišla odpověď:Dobrý den, znovu a již po několikáté opakuji,že zjištujeme společně s českou poštou kde se zásilka nachází. Máme připravené nové pouzdro ale dokud nebudeme mít potvrzeno,že ho nemáte, nemůžeme ho odeslat.
Pak zase žádná konverzace. 30.5.zpráva:zboží je připraveno k odeslání. A pak se zase nic nedělo,žádné odpovědi.
2.6.zpráva:Vaše objednávka PUOWMZMQK byla odeslána.
Brzy obdržíte URL pro sledovat průběhu doručení vaší zásilky.
Dnes je 6.6. a zase nic nepřišlo,žádná zpráva ani žádné odpovědi na dotazy.
V žádném případě tento obchod nedoporučuji.Přečtěte si všechny stížnosti na ně na netu. Já to bohužel neudělal.


Požadované řešení

Dodání zboží,nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2016 09:04, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Reakce společnosti

Publikováno
1.7.2016 13:58, před 5 lety

Dobrý den, omlouvám se za pozdní komunikaci. Pan Bartoš má již své zboží doma.

Lenka Jarošová


Karel Bartoš

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.7.2016 12:27, před 5 lety

Zboží po každodenním urgování dodáno.Děkuji.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2016 22:02, před 4 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.