Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den,
měl jsem pojištěný mobil, a rozbil se mi. Nahlásil jsem pojistnou událost (APOJ16200941) a využil jsem garantovanou službu na produkty Samsung, kdy se sveze přístroj expediční službou, a je garantovaných 10 dní pro vyřízení. Pojistnou událost jsem nahlásil 17.5 2016 a telefon byl svezen 19.5 2016. Dneska je 13.6. 2016 a mobil STÁLE NEMÁM!!! Několikrát jsem volal na pojišťovnu, tam mi bylo řečeno, že mobil je v servisu stále a není žádně info.
Kód pojistné události: APOJ16200941
Rád bych touto zprávou požadoval vyřešení mojí pojistné události. A také byhc požadoval aspoň nějaké odškodné, protože si myslím že garantovaných 10 dní, neznamená skoro kalendářní měsíc. Mělo by se také přijít, kdo za toto může, aby se tento případ v budoucnu neopakoval!
|
Tweet |