Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#11150Nevyřízení pojistné události

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2016, před 8 lety

Jan Polach

Znění stížnosti

Dobrý den,

měl jsem pojištěný mobil, a rozbil se mi. Nahlásil jsem pojistnou událost (APOJ16200941) a využil jsem garantovanou službu na produkty Samsung, kdy se sveze přístroj expediční službou, a je garantovaných 10 dní pro vyřízení. Pojistnou událost jsem nahlásil 17.5 2016 a telefon byl svezen 19.5 2016. Dneska je 13.6. 2016 a mobil STÁLE NEMÁM!!! Několikrát jsem volal na pojišťovnu, tam mi bylo řečeno, že mobil je v servisu stále a není žádně info.


Produkt

Kód pojistné události: APOJ16200941


Požadované řešení

Rád bych touto zprávou požadoval vyřešení mojí pojistné události. A také byhc požadoval aspoň nějaké odškodné, protože si myslím že garantovaných 10 dní, neznamená skoro kalendářní měsíc. Mělo by se také přijít, kdo za toto může, aby se tento případ v budoucnu neopakoval!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému