Společnost


Beko Česko s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1119Smluvní záruka "nezáruka"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 3 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2013, před 10 lety

Václav Trávníček

Znění stížnosti

Čtvrtým rokem používáme pračku od BEKO, zakoupenou u smluvního prodejce(KATE-sevis,Pavel Procházka,T.G.Masaryka 102,562 01 Ústí nad Orlicí,466566081,info@kate-servis.cz,jehož kamenná prodejna již neexistuje. V zákonné záruční době proběhly na pračce dvě opravy, provedené smluvním servisem (ALPHA servis,Lanškroun,www.alphaservis.cz,465322747).Pračka byla ovšem zakoupena s prodlouženou 5-ti letou zárukou a za posledních pár měsíců je v jednom kuse opravována. Od června nám pračka z různých důvodů nefunguje a asi třikrát se stalo, že po opravě jedné věci nefunguje jiná. Servisní opravu si pračka vyžádala od června 2013 hned 4x. Problém tkví v tom, že podle informací ze zákaznického centra BEKO, prý nemám nárok na nic jiného, než na bezplatnou opravu. O odstoupení od smlouvy (z důvodu, že se pračka jeví jako neopravitelná)a případném navrácení peněz tu prý nemůže být ani řeč. Při dotazu na povinnost opravit pračku do 30-ti dnů zazněla taktéž odpověď, že ve smluvní záruce žádná lhůta neexistuje. Zaplatil jsem si tedy záruku, ale k čemu mi je když nemám pračku 4 měsíce k dispozici?


Produkt

Pračka BEKO, model:CSA34020, výr.č.:0911983204, zakoupeno 29.07.2009, prodejní doklad č.:010347874


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému