Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
opakovana reklamace vodotesnosti telefonu, prvni reklamace resena zamenou za bazarovy!!! vymlouvaji se na nemoznost odstoupeni od smlouvy. odmitaji vratit penize, = reklamacni lhuta delsi 30 dni,treti reklamace, naproste pohrdani zakaznikem.
Stav meho pripadu by si zadal exemplarni potrestani!!! od 26.srpna 2015 kdy jsme mobil zakoupi pres eshop, jsem jej mel v uzivani pouze 14 dni!
u teto posledni reklamace se snazim se urgovat reseni dvakrat tydne,prislibeno reseni ale bezuspechu.jiz jsem ztratil nadeji ze se tento pripad vyresi!!!
Pokud nekoho napadne s touto spolecnosti spolupracovat doporucuji od tohoto umyslu okamzite upustit. i kdyz po zmene prodavaneho sortimentu se to mohlo zmenit,...
puvodne zakoupeny mobil Sony Xperia Z1 Compact(6360kč) = IMEI 351680060341629, po prvni reklamaci jsem obdrzel jiny jasne hodne pouzivany!!!? = IMEI 353888063478128
jedine ferove reseni je navratit castku 6360 nam uj ucet! pristup teto spolecnosti k zakaznikovi je trestny a trestuhodny... trestat firmu je v tomto pripade asi zbytecne, za konani pravnicke osoby zodpovida nkonec osoba fyzicka kterou nebude tezke dohledat. Umysl zneuzit zakaznika je vice nez jasny, a v extremnim pripade zavrenim teto spolecnosti budou zminene fyzicke osoby pachat tyto praktiky dal pod jinou hlavickou! je to smutne ale asi hodne pravdepodobne, a legislativa ktera mne jako zakaznika nedokaze ochranit nemuze eliminovat tento nesvar. uz jsem na jakoukoliv sanci na vyreseni rezignoval. jste poslednim zachytnym steblem.
|
Tweet |