Společnost


eCommerce Bohemia, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1135Benzinová sekačka Vega

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2013, před 10 lety

Karel Rott

Znění stížnosti

Sekačka byla zakoupena s tím, že bude doprava zdarma. Nákladní automobil na místo určení nedojel, protože měl pneu bez vzorku a sekačku vyložil na polní cestě a k dohodnutému předvedení sekačky nedošlo. Při pokusu o spuštění a odzkoušení sekačky spotřebitel zjistil, že sekačka se po cca padesáti metrech zastaví protože se jí svíčka zanese karbonem. Byly provedeny pokusy i použít tak zvanou plynovou páčku, ale v žádné poloze sekačka neměnila rychlost. Podle návodu měla být rychlost měnitelná. Výbava sekačky nebyla ve shodě s návodem a návod nebyl česky a srozumitelný. Měla mít uzávěr paliva a ten vůbec na sekačce nebyl. Vzduchový filtr byl na jiné straně než bylo napsáno v popisu. Takže sekačka nebyla ve shodě s popisem v návodu a měla problémy ujet pár desítek metrů. Sekačku se spotřebitel ihned pokusil prodejci vrátit, což prodejci telefonicky oznámil. Protože pracovník e-shopu slíbil, že dá o možnosti využít prodejcovu zprávu. prodejce se zprávou tak dlouho otálel, až uplynula 14 denní možnost sekačku vrátit. Sekačku nechal spotřebitel odvézt do prodejny a reklamoval ji zejména pro nefunkčnost a odlišnost výrobku od návodu. Po uplynutí 30denní lhůty, při návštěvě prodejny a dostal spotřebitel protokol o záruční opravě, ze kterého se dozvěděl o úpravě sekačky, o které jsem nebyl při koupi informován. Podle protokolu měla být sekačka funkční, ale neměla mít plynovou páčku. Předvedení prodejcem bylo odmítnuto. Návod nebyl opraven. Obsahoval nečeská slova a byl stále nesrozumitelný. Písemný vyjádření odmítl prodejce spotřebiteli dát. S dotazy prodejce odkázal spotřebitele na servis. V březnu 2013 se spotřebitel cestou ČOI dostal k dalšímu návodu, který však nebyl stále česky a obsahoval nepravdivé údaje.
Při dotazu v reklamačním oddělení v Ruzyni byla ukázána spotřebiteli krabice ve které měla být údajně sekačka, ale neodpovídalo to žádnému vyobrazení z návodu. Na požadavek předvedení sekačky v provozu bylo sděleno, že firma nemá benzin ani olej. Podle protokolu o záruční opravě měl být v sekačce olej.


Produkt

Sekačka Vega je benzinová a má být s pojezdem


Požadované řešení

Protože sekačka ukázaná neodpovídala žádnému vyobrazení v návodu a návod obsahoval i ve třetím obdrženém vyhotovení nepravdivé údaje, jedná se o neodstranitelné vady a podle Občanského zákoníku § 622 spotřebitel požaduje odstoupení od kupní smlouvy. Vrácení zaplacené částky a uhrazení nákladů na dopravu sekačky k prodejci.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému