Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1271
Z toho za letošní rok:26
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#11449Neuznaná reklamace mobilního telefonu v záruční době

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2016, před 8 lety

Monika Židlická

Znění stížnosti

Mobilní telefon Samsung Galaxy S4 Mini VE (GT-I9195I) zakoupený v září 2015 - nelze zapnout a nenabíjí se.
Telefon se z ničeho nic (!) velice rozpálil. V tu chvíli nebyl ani v nabíječce, ani jsem ho nepoužívala (měla jsem ho v kapse u šatů). Telefon jsem vyndala, jakmile jsem ucítila, že je horký...pálil tak, že baterka při vyndavání nešla téměř udržet v ruce. Po vychladnutí se už nedal zapnout. Výsledkem je spálená 16 GB karta (ztracená veškerá data!) a telefon který nejde zapnout ani se nenabíjí. Odnesla jsem ho reklamovat na pobočku, kde jsem ho zakoupila (Alza, Budějovická, Praha 4) a přišlo mi SMS vyrozumění - ZAMÍTNUTO. Při používání jsem s telefonem do této události neměla žádné problémy a používala jsem ho naprosto standardním způsobem.


Produkt

Mobilní telefon Samsung Galaxy S4 Mini VE (GT-I9195I), produkt: SAMO00119, sériové číslo: 359353062710405, příjemka reklamace: č. ASRE16256 221r, servisní případ: AORE16202450


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že telefon byl poměrně drahý (pracuji ve školce) a navíc stále v záruce, požaduji uznání reklamace a jeho opravu, případně výměnu. Na telefon jsem byla opatrná a nejsem si vědoma žádné chyby ani nehody, která by mohla být příčinou problému. Naopak, mám zkušenost s podobným přehřátím před lety u Nokie, kdy byla příčinou vadná baterka. U společnosti Alza objednáváme poměrně často a dosud jsme neměli jediný problém a tak se snad jedná pouze o nedorozumění. Děkuji a doufám v kladné vyřízení. Monika Židlická


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému