Společnost


KOVOTOUR PLUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11481Stížnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2016, před 4 lety

Renáta Poláková

Znění stížnosti

Dobrý den obracím se na Vás s dotazem ,byli jsme s manželem a 7 letým vnoučkem s vaší Ck na dovolené které mě zlákalo přes krásné fotky které ukazujete u nabídky a to v době od 2.7 - 9.7 2016 v Černé Hoře v údajně Hotelovým komplexu Bellevue All ,číslo rezervace je 1610617 ,práce delegátu byla suprová ALE již při vstupu do pokoje nás trefilo že strop byl celý krvavý od zabitých komárů a že jich tam bylo po celý pobyt mnoho jsme se sami přesvědčili když jsme museli být po 20 hodině už zavření v pokoji abychom nebyli doštípaní ještě více,vybavení pokoje no co říct ? ty postele jsou staré jistě mnoho let,dveře balkonové? no to byla síla na palce jsou tam škvíry a pořad jsem musela stříkat repelenty a projít se dalo jen tak tak a koupelny myté jen tak po povrchu tak zašle by to jistě nemohlo byt a plné špíny kdyby se to dělalo poctivě ,jídlo jestli toto je kapitola sama pro sebe , to že tam byl nabízený bazén který jsme zjistili že je jen v Olympicu a když jsme tam šli tak nás vykázali že je to je pro ně takže klamavá reklama a ty fotky pokojů co dáváte do katalogu nejsou reálné v žádném případě ,víte my jsme s manželem již něco viděli a navštívili ale musím říct že to byla hrůza a náš vnuk ten jedl jen mléko s lupínky protože pro děti tam nebylo nic pokud by jsme do něj nechtěli cpát jen slané salámy nebo parky s vejci ,chybělo ovoce a piti? ta voda se štávou ojoj to bylo něco ,a ted´k věci taky ,zamluvili jsme si s vnoučkem výlet do Mala Boka Kotorska moc jsme se těšili zaplatili a stalo se že ráno když jsme měli jet tak o pul 6 nam začal zvracet tak jsem to letěla nahlásit delegátovi,kde jsem ho i vzbudila aby nás odhlásil když se mělo jet v 7 hodin a vnuk prozvracel do odpoledních 14 hodin a na dotaz zdali by vrátili eura tak nám bylo řečeno že jedině s lékařským dokladem a když jsem se zeptala kde je lékař tak mi bylo sděleno že 25 km tak to si snad děla někdo srandu kluk měl k tomu 38 teplotu a my ho potáhneme pěšky nebo taxíkem?? 25 km takže se ptám jestli je možné u vás reklamovat nenavraceni peněz doklad máte, taky mě udivilo proč v tak velikém komplexu nemáte lekařský dozor a to že ubytujete albánce na recepci a ti na člověka se dívaji výsměšně a jediné co umí je NEROZUMIM tak to mi rozum nebere ,sami češi všude kolem a albanšti recepční ???bylo nám doporučeno abychom se obrátili na media pokud by jste nas ignorovali a tak jsem si včera zjištovala a ČT a NOva jsou pro když jsem to popsala a to že tam je ozdravný pobyt pro děti?? tak to by bylo reportáži pro ně až dost tak čekám na vaše stanovisko k tomuto,není přece možné takto jednat a nezlobte se peníze to stálo a ten pobyt kdy jsme museli kupovat drahé piti a ovoce ,vím o dalších lidech kteří byli nespokojeni a to i z Olympicu tak doufám že toto neskonči v koši jak se říká a vy se k tomu vyjádříte děkuji Renáta Poláková


Požadované řešení

Navrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2016 09:02, před 4 lety

Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji zákazník bez zbytečného odkladu (to znamená, že je nutné zjištěné závady reklamovat ihned na místě u delegáta cestovní kanceláře, jinak by soud v případě sporu nemusel přiznat finanční kompenzaci), má zákazník dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Sleva se poskytuje v penězích. Nevytkl-li zákazník vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že zákazník své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala. Na vyřízení reklamace má pořadatel nejvýše 30 dnů. K reklamaci je nutné doložit fotografie nebo jiné důkazy prokazující tvrzení spotřebitele.

Pořadatel dále odpovídá dle § 2552 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, spotřebiteli za splnění povinností ze smlouvy o zájezdu bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Pokud s vyjádřením cestovní kanceláře spotřebitel nesouhlasí, má právo zamítnutí reklamace rozporovat, tzn. sdělit jí písemně, že nesouhlasí se zamítnutím reklamace a vyzvat ji, aby reklamaci znovu posoudila. Pro tento případ doporučujeme dohodnou se s cestovní kanceláří na lhůtě, v jaké má rozporování posoudit, protože není zákonem upravená.

Pokud však bude společnost trvat na zamítnutí reklamace nebo se problémem již nebude chtít znovu zabývat, bude nezbytné spor řešit soudně podáním žaloby. U soudu bude třeba předložit dostatečné množství důkazů k prokázání nekvalitního poskytování zaplacených služeb. Ještě před podáním žaloby se zasílá předžalobní výzva, v níž naposledy cestovní kancelář spotřebitel vyzve, aby reklamaci dobrovolně uznala. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Rozchází-li se poskytnuté informace cestovní kanceláří o vlastnostech zájezdu obsažené v katalogu se zjištěným stavem na místě (např. absence bazénu), mohl by spotřebitel zvážit podání podnětu státnímu dozorovému orgánu České obchodní inspekci pro podezření na použití klamavé obchodní praktiky při nabízení zájezdu podnikatelem. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2017 15:02, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.