Společnost


KOVOTOUR PLUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11481Stížnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2016, před 8 lety

Renáta Poláková

Znění stížnosti

Dobrý den obracím se na Vás s dotazem ,byli jsme s manželem a 7 letým vnoučkem s vaší Ck na dovolené které mě zlákalo přes krásné fotky které ukazujete u nabídky a to v době od 2.7 - 9.7 2016 v Černé Hoře v údajně Hotelovým komplexu Bellevue All ,číslo rezervace je 1610617 ,práce delegátu byla suprová ALE již při vstupu do pokoje nás trefilo že strop byl celý krvavý od zabitých komárů a že jich tam bylo po celý pobyt mnoho jsme se sami přesvědčili když jsme museli být po 20 hodině už zavření v pokoji abychom nebyli doštípaní ještě více,vybavení pokoje no co říct ? ty postele jsou staré jistě mnoho let,dveře balkonové? no to byla síla na palce jsou tam škvíry a pořad jsem musela stříkat repelenty a projít se dalo jen tak tak a koupelny myté jen tak po povrchu tak zašle by to jistě nemohlo byt a plné špíny kdyby se to dělalo poctivě ,jídlo jestli toto je kapitola sama pro sebe , to že tam byl nabízený bazén který jsme zjistili že je jen v Olympicu a když jsme tam šli tak nás vykázali že je to je pro ně takže klamavá reklama a ty fotky pokojů co dáváte do katalogu nejsou reálné v žádném případě ,víte my jsme s manželem již něco viděli a navštívili ale musím říct že to byla hrůza a náš vnuk ten jedl jen mléko s lupínky protože pro děti tam nebylo nic pokud by jsme do něj nechtěli cpát jen slané salámy nebo parky s vejci ,chybělo ovoce a piti? ta voda se štávou ojoj to bylo něco ,a ted´k věci taky ,zamluvili jsme si s vnoučkem výlet do Mala Boka Kotorska moc jsme se těšili zaplatili a stalo se že ráno když jsme měli jet tak o pul 6 nam začal zvracet tak jsem to letěla nahlásit delegátovi,kde jsem ho i vzbudila aby nás odhlásil když se mělo jet v 7 hodin a vnuk prozvracel do odpoledních 14 hodin a na dotaz zdali by vrátili eura tak nám bylo řečeno že jedině s lékařským dokladem a když jsem se zeptala kde je lékař tak mi bylo sděleno že 25 km tak to si snad děla někdo srandu kluk měl k tomu 38 teplotu a my ho potáhneme pěšky nebo taxíkem?? 25 km takže se ptám jestli je možné u vás reklamovat nenavraceni peněz doklad máte, taky mě udivilo proč v tak velikém komplexu nemáte lekařský dozor a to že ubytujete albánce na recepci a ti na člověka se dívaji výsměšně a jediné co umí je NEROZUMIM tak to mi rozum nebere ,sami češi všude kolem a albanšti recepční ???bylo nám doporučeno abychom se obrátili na media pokud by jste nas ignorovali a tak jsem si včera zjištovala a ČT a NOva jsou pro když jsem to popsala a to že tam je ozdravný pobyt pro děti?? tak to by bylo reportáži pro ně až dost tak čekám na vaše stanovisko k tomuto,není přece možné takto jednat a nezlobte se peníze to stálo a ten pobyt kdy jsme museli kupovat drahé piti a ovoce ,vím o dalších lidech kteří byli nespokojeni a to i z Olympicu tak doufám že toto neskonči v koši jak se říká a vy se k tomu vyjádříte děkuji Renáta Poláková


Požadované řešení

Navrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému