Společnost


ZEPTER INTERNATIONAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#11499Odmítnutí dodat spotřební náhradní díl k tlakové poklici

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2016, před 5 lety

Olga Motyčková

Znění stížnosti

Objednala jsem těsnění k tlakové poklici, na kterou mám doživotní záruku. Těsnění se nevyrábí protože poklice neodovídá bezpečnostním normám EU. Takže mi je k ničemu. Mám ji, prý, zaslat na ekologickou likvidaci firmě Zepter. Za odměnu si můžu koupit novou a dostanu na ní slevu. Nesouhlasím s postupem, nejen že jsem zaplatila doživotní poklici, ještě jsem používala nebezpečnou poklici a teď jim mám zaplatit další. Děkuji za radu Motyčková


Produkt

Tlaková poklice LD-420-20


Požadované řešení

Cena nové poklice - cena staré poklice = nová poklice + doplatek rozdílu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2016 08:03, před 5 lety

Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

Zboží je možné v zásadě reklamovat pouze v záruční lhůtě, ať se jedná o jakoukoli vadu, včetně bezpečnosti výrobku. Spotřebitelka by si tedy měla prostudovat smluvní podmínky poskytnuté prodloužené záruční doby uvedené v kupní smlouvě anebo v záručním listě přímo od prodejce.

Pokud by byl výrobek stále v záruce a prodejce reklamaci zamítl jako neoprávněnou, existuje zde možnost obrátit se na soudního znalce z oboru s žádostí o vypracování znaleckého posudku a odborné posouzení věci. S tímto znaleckým posudkem lze posléze reklamovat znovu, popřípadě vymáhat nárok v soudním řízení. Náklady účelně vynaložené k uplatnění reklamace (například cenu znaleckého posudku) lze požadovat po prodejci jakožto účelně vynaložené náklady související s uplatněním reklamace v případě oprávněné reklamace.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2016 14:26, před 5 lety

Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:

"Celoživotní záruka se vztahuje na výrobky nebo jeho části vyrobené z ušlechtilé ocele, nikoliv na nekovové součástky. Gumové těsnění je tedy náhradní díl na který se nevztahuje celoživotní záruka. Prodej poklic s označením LD byl ukončen v roce 2002 (Paní Motyčková opomněla uvést, že má tlakovou poklici doma více jak 10 let). Společnost Zepter dodávala na tyto poklice náhradní díly (gumové těsnění) více jak 15 let, což je mnohem delší doba oproti jiným výrobcům. Dle nařízení EU ohledně bezpečnosti tlakové poklice byly tyto dodávky náhradních dílů ukončeny. Neznamená to, že to této doby používala paní Motyčková nebezpečný výrobek.

Aby si zákazník mohl koupit novou poklici se slevou, kterou nabízíme, jak paní Motyčková uvádí, je nutné napsat číslo původní KS na kterou byla poklice zakoupena (je jedno kdo je majitel, ale nesmí se stát, že k jedné KS prodáme novou poklici s výraznou slevou vícekrát). Vše následně řeší servisní středisko společnosti. Pro zakoupení nové tl. poklice Z-420-20 je nutné zaslat starou tl. poklici LD-420-20 do servisního střediska.

Kontakt na ZC:
Servisní středisko
K Vypichu 1119, 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
servis@zepter.cz
Provozní doba:
pondělí – čtvrtek: 7:30 – 16:00
pátek: 7:30 – 14:00

Informace o reklamacích a opravách
Tel.: +420 311 331 887

Náhradní díly
Tel.: +420 311 331 822
nahradnidily@zepter.cz"

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.11.2016 11:45, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.