Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#1150Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2013, před 7 lety

Zdeněk Hýža , Ing.

Znění stížnosti

Moje korespondence s firmou Berslevu.cz
Objednal jsem u Vás“ Přenosnou HD minikameru do auta“. Dne 23.3.2013 odešla z mého účtu částka 898.-Kč. 30.9. obdržení slevového kupónu jsem ihned vyplnil a odeslal slevový formulář. Objednané zboží jste slíbili dodat nejpozději do 14ti dnů. Do dnešního dne jsem nic neobdržel. Začínám mít pocit že jsem obětí podvodného jednání.
Můžete mne toho pocitu zbavit? (Odesláno 14.10.)


Markéta Pokorná (BerSlevu.cz)
Říj 15 13:56 (CEST)
Dobrý den,
očekáváme dodání zboží během tohoto týdne, pak ho budeme ihned odesílat. Omlouváme se za prodlení.
S pozdravem Markéta Pokorná Zákaznická podpora BerSlevu.cz tel.: 774 728 578 e-mail: podpora@berslevu.cz www.berslevu.cz
B
(29.10. - po mé žádosti o vrácení peněz na můj bankovní účet)
Dobrý den,
děkujeme za Váš nákup. Je nám líto, že jste nemohl využít slevy, nebo jste se s danou službou nebyl spokojen.
Dobijeme kredit na Váš účet na Berslevu.cz, a to ve stejné výši Vaší objednávky, kterou reklamujete.
Doufáme, že si vyberete na našem portálu Berslevu.cz jiný produkt či službu a budete s nimi spokojeni.
Přejeme Vám příjemné zážitky s Berslevu.cz.
S pozdravem Markéta Pokorná Zákaznická podpora BerSlevu.cz tel.: 774 728 578 e-mail: podpora@berslevu.cz www.berslevu.cz
(30.10 - moje odpověď)
Vaše odpověď na mou reklamaci neakceptuji. Trvám na svém požadavku vrácení peněz na můj bankovní účet nebo okamžité dodání objednaného zboží. Ostatně, Vašich služeb již nehodlám v budoucnu použít a tudíž mne nezajímá nějaký účet na Berslevu.cz Toto není jednání solidní firmy za kterou jsem Vás, zřejmě omylem, považoval. Zadržujete moje peníze aniž by jste mi poskytli jakoukoliv službu. Sarkastické přání příjemných zážitků s Berslevu.cz považuji za vrchol Vašeho jednání. Asi si budu muset stěžovat na jiných místech.

Zdeněk Hýža


Produkt

Přenosná HD minikamera do auta v ceně 898.- Kč


Požadované řešení

Chci vrátit vložené peníze na můj bankovní účet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2013 10:15, před 7 lety

Dlužník (zde společnost Rabator s.r.o.) je povinna plnit řádně a včas ve lhůtě, ke které se dle smlouvy zavázala.
Pokud dlužník neplní řádně a včas a byl věřitelem (Vámi) vyzván k dodatečnému plnění (dodání zboží včas), tak má dlužník nárok na odstoupení od dané smlouvy dle § 517 odst.1 občanského zákoníku.
Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a strany jsou tak povinny si vydat vše, co smlouvou nabyly dle § 48 odst.2 občanského zákoníku. Strany jsou tedy povinny si vydat plnění v podobě a formě, v jaké jej nabyly.
Tedy dlužník je povinen vydat peněžité plnění a věřitel je oprávněn jej po něm požadovat.
Dlužník nemá právo věřitele dále zavazovat a peněžitou částku mu tak vracet v podobě nabité zákaznické karty.


Zdeněk Hýža , Ing.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.11.2013 10:31, před 7 lety

Hodnocení:

Komentář: Po dlouhých peripetiích jsem konečně obdržel zaplacené zboží ke kterému mám jednu vážnou připomínku. K dodanému elektronickému zařízení nebyl dodán návod k použití v českém jazyce. Přiložen byl pouze miniaturní (10x14 cm) Instruction Manual v angličtině, čínštině a v ruštině který vytvořil čínský výrobce a který se dá ztěží číst pod lupou. Čekal bych, že český prodejce se postará o návod v češtině.

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
9.11.2013 21:35, před 7 lety

Pro úplnost dodáváme, že prodejce má povinnost poskytnout spotřebiteli návod v písemné formě a českém jazyce, nejsou-li pravidla užití výrobku obecně známá.