Počet nahlášených stížností: | 361 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
V lednu loňského roku jem zakoupil od spol. OKAY vysavač. Při placení mi byla nabídnuta služba "blesková výměna" za 279,-Kč, s tím,že v případě možné reklamace vysavače mi vysavač bude bez řešení příčiny, bez čekání na dopad reklamace ihned vyměněn (bleskově) za nový či obdobný výrobek.
pri červnové poruše vysavače, mi nebyla v souladu s podmínkami bleskové výměny prodejce tato výměna umožněna !!!
Naopak jsen byl sprostou a arogantní osobou (p. Erben Jakub (7741))
poučován jak obsluhovat vysavač.
Reklamace vysavače z důvadu údajně špatnou obsluhou přístroje nebyla uznána (v návodu nebyly žádné pokyny která bychom porušili)a vysavač poslali zpět. Mám pocit, že se takto společnost OKAY zbavuje často odpovědnosti z reklamací.
Blesková výměna nefunguje!!!!!
Chrěl jsem reklamovat službu "blesková výměna", ale bylo mi řečeno pracovníkem spol., že to nelze!!!!!!
a chtěl bych i vrátit zaplaceno částku za tuto službu z důvodu její neplnění.
|
Tweet |