Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#11569Blesková výměna - podvod

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2016, před 8 lety

Daniel Kubín

Znění stížnosti

V lednu loňského roku jem zakoupil od spol. OKAY vysavač. Při placení mi byla nabídnuta služba "blesková výměna" za 279,-Kč, s tím,že v případě možné reklamace vysavače mi vysavač bude bez řešení příčiny, bez čekání na dopad reklamace ihned vyměněn (bleskově) za nový či obdobný výrobek.

pri červnové poruše vysavače, mi nebyla v souladu s podmínkami bleskové výměny prodejce tato výměna umožněna !!!
Naopak jsen byl sprostou a arogantní osobou (p. Erben Jakub (7741))
poučován jak obsluhovat vysavač.
Reklamace vysavače z důvadu údajně špatnou obsluhou přístroje nebyla uznána (v návodu nebyly žádné pokyny která bychom porušili)a vysavač poslali zpět. Mám pocit, že se takto společnost OKAY zbavuje často odpovědnosti z reklamací.


Produkt

Blesková výměna nefunguje!!!!!


Požadované řešení

Chrěl jsem reklamovat službu "blesková výměna", ale bylo mi řečeno pracovníkem spol., že to nelze!!!!!!
a chtěl bych i vrátit zaplaceno částku za tuto službu z důvodu její neplnění.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému