Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:521
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#11588Nedodané zboží, naprostá ignorace zákaznickým servisem

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 hodiny 31 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2016, před 8 lety

Petra Pončíková

Znění stížnosti

Objednali jsme si lednici a připlatili si za expresní dodání následující den. V daný den přišlo potvrzení objednávky, následující den ráno (1. den od objednání) přišla sms, že zboží bylo předáno dopravci. Do 16.hod nikdo nevolal, tak jsem kontaktovala dopravce - bylo mi sděleno, že žádnou takovou zásilku nemají a že Mall má s expedováním potíže již cca 14 dní (přesto stále nabízeli expresní dodávku!!). Volala jsem na Mall.cz, slečna nemohla nic dohledat, řekla mi, že mi zavolá další den (2.den od objednání), samozřejmě nezavolala! Stále jsem tedy netušila, jaký je reálný stav objednávky. 3.den od objednání jsem tedy znovu volala na Mall. pán opět nic nevěděl, slíbil mi ověření předání zásilky dopravci až 4. den ráno od objednávky, to už mi přišlo opravdu směšné, tak jsem objednávku zrušila a lednici objednala jinde. Každopádně 4. den kolem cca 16hod mi zničehonic volal dopravce od Mall.cz, že stojí před domem s lednicí!!? Kdyby byla objednávka stále platná, bez jakéhokoli upozornění předem se tam prostě zjevili a to, jak jsem již psala, až 4.den od objednání! "Služby" Mall.cz byly naprosto příšerné!


Produkt

Lednice Whirlpool


Požadované řešení

Na mall.cz už po dané zkušensosti nakupovat nebudu, v zájmu ostatních nakupujících bych ale Mallu doporučila zlepšit zákaznický servis - za celou dobu mi nikdo nebyl schopen říct, kdy bude lednice doručena a nikdo se danou věcí nezabýval a neinformoval mě, musela jsem pořád volat já!
Zasílání klamavých sms o předání zásilky dopravci by se také mělo zamezit.
Pokud Mall.cz není schopen zaručit expresní doručení, neměl by ho vůbec nabízet.
Případná zpožděná doprava by měla být i tak hlášena předem!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému