Společnost


Menšík Jaroslav, Ing.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1167Instalace nového plynového kotle

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 10 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2013, před 10 lety

Anna Semotamová

Znění stížnosti

Společnost po dohodě, mi vyměnila starý plynový kotel a nahradila jej novým plynovým kotlem,
Přijeli se jen podívat,sdělili mi kde bude kotel napojen co se bude bourat ev, kde začnou.Starý motel byl ve sklepě, tz o pár metrů níž, než nový který dali do místnosti, která byla součástí bydlení.
Protože nejsem plynař, souhlasila jsem. Kotel připojili, /říjen 2012 a ubezpečili mne, že budu mít úsporu oproti starému kotli.
Jenže ouha,
Kotel sice topil ale teplo v domě nebylo, neměl výhřevnost.Když jsem p.Menšíka požádala o kontrolu a reklamovala jsem práci, tak ten sice přijel ale nic nevyřešil. A sdělil, mi že mě dali to co jsem chtěla.
nebylo osobní předání, nebyla fyzicky revire, jen papírově, Musela jsem volat asi za týden plynárnu, protože mi unikal plyn z trubek, které ono uřezali a špatně zavařili. Pan ing.Menšík je velmi arogantní a vůbec nic již nechce řešit, Tz mám nová kotel za /pro spoustu peněz a stejně teplo není, takže nemám ani úsporu plynu, protože plyn jede pořád.


Požadované řešení

Reakce by měly být takvá, že by měla být kladně vyřízena, Jenže já vše zaplatila a tudíž firma GOOGMEN mi sdělila, že je vše ok. Dle jiných osob plynařú mám špatně udělané rozvody , které tam ani nemusely takto být.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému