Společnost


SALES 4 PORTAL LTD

Počet nahlášených stížností:167
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#11671Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 hodin 55 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2016, před 8 lety

Jiřina Štilcová

Znění stížnosti

Dne 7.7.2016 jsem objednala 5" GPS navigaci CORE-TEC s češtinou a doživotní aktualizací map (platila jsem slevovým voucherem ). Téhož dne jsem zboží zaplatila (uplatněním slevového voucheru). Termín dodání byl na potvezení objednávky uveden 14 dnů. Po uplynutí dodací lhůty jsem zboží dvakrát urgovala. Vždy přišla automatická odpověď, že zboží se naskladňuje a připravuje se expedice, ale dosud nic nepřišlo. Nelze se nikam dovolat, kontakt pouze e-mailem a na něj chodí stále stejná odpověď.


Produkt

5"navigace CORE-TEC s češtinou a doživotní aktualizací map, č.objednávky 2015015604 ze dne 7.7.2016, téhož dne byla objednávka prodejcem potvrzena


Požadované řešení

Urychlené dodání (max do 15.8.2016 -termín nástupu na dovolenou, na které chci navigaci užívat) Po tomto datu požaduji vrácení zapalcené ceny 1.399 Kč.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému