Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Asi před měsícem jsem byl telefonicky osloven firmou,která mi nabídla "balíček pro zdravý chrup"za cenu 1990kč.Po všetečných otázkách jsem nakonec se zasláním souhlasil.O případném poplatku za nepřevzetí zásilky nepadlo ani slovo.Ani o jiných smluvních podmínkách.Po telefonátu nevím ani jak se firma jmenuje,v čem podniká a jak ji zpět kontaktovat.Po dohodě s manželkou jsem kurýrovi balíček odmítl.Ten mi sdělil,že to není žádný problém.Proto mě překvapil dopis od společnosti EXPRES INKASO,kde po mě požadují poplatek za kurýra,balné a práci operátora 490kč.Ani s touto společností se nejde nijak kontaktovat.Odmítl jsem přebrat zboží s jehož dodáním jsem souhlasil při uspěchaném hovoru a neměl čas na rozmyšlenou,jak je to pro nás nepotřebné a předražené.Stejně tak nejsem ochoten platit poplatky,na které jsem nebyl předem upozorněn a seznámen se smluvními podmínkami.
Žádám o zrušení kupní smlouvy.Zároveň žádám o vymazání mých osobních údajů. Děkuji. Petr Žalský
|
Tweet |