Společnost


AutoESA a.s.

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#11826Neuznaná reklamace, čekací lhůta na vyřízení, neseriozní nabídky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2016, před 8 lety

Ilona Pavlíková Pelzová

Znění stížnosti

Dobrý den, 22. 5. 2016 jsem u společnosti na pobočce v Pardubicích zakoupila vůz Nissan Qashqai, rok výroby 20009, VIN SJNFFAAJ10U1352834. Auto bylo převezeno z pobočky v Olomouci do Pardubic, musela jsem zaplatit 1 000 Kč předem za převoz. Poplatek jsem musela přivézt hotově do Pardubic, na účet to prý nejde. Zdálo se mi zbytečné jet hodinu (bydlíme 80 km) jen kvůli tomu, ale musela jsem. V den koupi auta jsem do Pardubic přijela v 15.00 hod. A nastalo pořád nějaké čekání na nějakého kolegu. Byla jsem pár dnů po náročné operaci, nebylo mi dobře, ale bylo mi slíbeno, že OPRAVDU BUDOU SPĚCHAT. Jiný kupující tam v danou chvíli nebyl. Protiúčtem jsem nabídla svůj vůz Honda Jazz, rok výroby 2004. za něj mi nabídli 30 tisíc, což bylo směšné. Více než polovinu částky za auto nové jsem složila hotově, zbývající část úvěrem. Úvěr mi nabídli ve výši 6 tis. měsíčně, což je pro mne neúnosné, nakonec po hodinové výměně ně názorů jsme došli k částce 2 132 Kč po dobu 5 let s tím, že TUTO NABÍDKU MŮŽOU UDĚLAT POUZE VYJÍMEČNĚ, JEN DVĚMA ZÁKAZNÍKŮM. Nyní ale k problému samotnému. V protokolu o stavu vozidla ve všech bodech je psáno ANO (jsou to uvedené závady ve všech možných částech auta). Tento protokol jsem odmítla podepsat, takové auto jsem nechtěla. Podle protokolu je tedy celé závadné. Slečna L. B. mi sdělila, že je to univerzální formulář stejný pro všechna auta, který ji počítač vyplivne, a nemám to brát tak vážně. Je to prý rutina. Uběhly už 4,5 hodiny, bylo mi zle a byla jsem vyčerpaná. Auto bylo krásné, snažila jsem se s manželem pořádně dívat, abychom žádnou závadu nepřehlédli. V TP máme uvedenu barvu tmavě šedou, auto je ale černé. Podle prodávajícího PRÝ NEPODSTATNÝ DETAIL. Odjeli jsme s novým autem ve 21.00 hod. (po 6 hodinách). Po zhruba měsíci jízdy ale auto zešedlo a objevily se fleky a flíčky od velikosti teček až 3 x 3 cm. Je jich několik. Lak byl najednou mdlý s viditelnými skvrnami. Zajela jsem do servisu, neměla jsem odvahu použít jakýkoli přípravek. Sdělili mi, že jsou to skvrny hlubšího charakteru, které jsou v laku dlouho. Vlastně nejspíš neodstranitelné. Mimo to jsem zjistila, že ostřikovače nefungují. Ostřikovače používám nepravidelně. Napsala jsem reklamaci a chtěla jsem finanční náhradu. Neuznali nic (odpověď ze dne 20. 7. 2016), jen opravu ostřikovačů do výše 3 tis Kč mi proplatí a to jen z jejich dobré vůle. Nařkli mne, že jsem si závady způsobila sama. Cituji odpověď na moji reklamaci: JE TEDY NADE VŠI POCHYBNOST ZŘEJMÉ, ŽE VYTYČENÁ VADA NA VOZE NEMOHLA V OKAMŽIKU PŘEDÁNÍ VOZU EXISTOVAT. (ostřikovače). KAROSERIE-KOSMETICKÉ VADY, NEROVNOSTI, OPRAVENA PO HAVÁRII, LAK OPRAVOVANÝ NEBO NOVÝ, POŠKOZENÝ, KOSMETICKÉ VADY, ale to je přeci nesmysl-buď je nový nebo opravovaný. To je jen univerzální formulář, který jsem musela podepsat a jak mi Sdělila slečna L.B.-vyplivne ho počítat a je pro všechna auta prakticky stejný. Protokol se všemi závadami, které se později dají reklamovat musíte předem podepsat. Já se dotazovala HNED TŘIKRÁT před koupí auta, jestli bylo havarované a sdělili mi, že nikoli, museli by to mít uvedené v nabídce a tam to nebylo. Tam nebylo nic z toho, co podepíšete v UNI PROTOKOLU, kterým se chrání.
Závěrem tedy: na prokazatelné vady laku karoserie jsem upozorněna nebyla. Informace v protokolu o stavu vozidla jsou nepravdivé a zavádějící, klamavé a v rozporu s logickým myšlením. Nejsem povinna prokazovat závady, které se po koupi vozu projevily ve lhůtě dané zákonem, kdy mohu závady reklamovat. Cena auta byla 240 tisíc. Viditelné vady na laku snižují hodnotu auta. Cítím se podvedena a požaduji finanční náhradu za nový lak a odškodnění za nekalé praktiky v dostačující výši vzhledem k ceně vozu. Při takové ceně nejsem ochotna nic přehlížet.


Produkt

Nissan Qashqai, 2009, značka 5AI1712, VIN SJNFAAJ10U1352834, TP UH080969


Požadované řešení

Cítím se podvedena a požaduji slevu z ceny vozu a odškodnění za nekalé praktiky v dostačující výši vzhledem k ceně vozu. S autem jsem jinak spokojená, ale při takové ceně nejsem ochotna nic přehlížet. Ze zákona na uplatnění reklamace v tomoto případě nárok mám.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému