Společnost


Internet Mall, a.s.

Počet nahlášených stížností:303
Z toho za letošní rok:35
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

51%
49%
Toto skore je založeno na 97 stížnostech.

#11874Reklamace opravy SWD T130B - SWD R130B

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2016, před 3 lety

Vladimír Janíček

Znění stížnosti

Dobrý den,7.7.16 jsem Vám zaslal SWD T130B a SWD R130B s průvodní dopisem,že odstupuji od smlouvy pro opakovaný výskyt vady již od počátku zakoupení.Tato sestava je nefunkční nespolehlivá je to zmetek.Nedostal jsem žádnou odpověď a navíc jste mi vrátili pouze tlačítko SWD T130B.Kam se ztratil zvonek SWD R130B???
obj.č.91575859 - 91634966


Produkt

bezdrátový zvonek SWD 130B


Požadované řešení

Žádám odstoupení od smlouvy a vrácení peněz na můj účet

S pozdravem Váš bývalý zákazník
Vladimír Janíček


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2016 16:05, před 3 lety

Pokud spotřebitel nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě, může žádat po prodávajícím dodání nové věci, výměnu její součásti nebo má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-814/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2016 10:32, před 3 lety

Vážený pane Janíčku,

děkuji Vám za zprávu a je mi líto, že máte nepříjemnosti se zakoupeným zbožím.

U objednávky čísla 91634966 bohužel evidujeme pouze registraci reklamace ve Vašem klientském účtu a neobdrželi jsme výrobek fyzicky na našem skladě. U této objednávky z toho důvodu nebyla založena zákonná reklamace s 30 denní lhůtou pro vyřízení a nedošlo k odeslání výrobku do autorizovaného servisu.
V případě, že toto zboží bylo Vámi odesláno k nám na reklamační oddělení, poprosila bych Vás o naskenovaný (ofocený) podací lístek do e-mailu overeno@mall.cz.

U Vaší druhé objednávka, která je v evidenci pod číslem 91575859, byla reklamace vyřízena dne 15.7.2016 a došlo k zaslání nového kusu

V případě, že zákazník žádá Odstoupení od kupní smlouvy z důvodu časté závady výrobku, Odstoupení od kupní smlouvy je možné pouze v případě opětovném vyskytnutí
závady, nebo v případě většího množství vad.


Odstoupení od kupní smlouvy v případě Vaší objednávky,kdy byla již dvakrát řešena stejná závada, je potřebné zboží podat k třetí reklamaci, ale zažádat si pouze o diagnostiku, nikoliv opravu či výměnu výrobku.
Pokud Vám tato diagnostika bude uznána a bude se jednat o stejnou závadu jako v předchozích reklamacích, může být Odstoupení od kupní smlouvy uznáno.

Poprosila bych Vás tedy o podací lístek v rámci Vaší druhé reklamace do e-mailu, který jsem Vám uvedla a obratem Vaše požadavky spolu dořešíme.

Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.

S pozdravem,

Kristina Svatíková
overeno@mall.cz


Vladimír Janíček

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.8.2016 12:25, před 3 lety

Dobrý den pí Svatíková,
posílám Vám kopii podacího lístku na kterém je uvedena celková váha z toho je patrné,že jsem zaslal jak tlčítko tak zvonek.To je psáno i v průvodním dopise.Nevím co si o tom mám myslet,že se k tomu ani nevyjádřili.Odstupuji od smlouvy proto,že jsem si od začátku koupě solidně nezazvonil a k tomu mi z opravy nezaslali můj zvonek!!! Je stále stejná závada - je to zmetek a to já nechci.Nikde není ve smlouvě psáno,že to musí být 3x. Žádám o vrácení peněz na můj účet a zrušení jejich nabídek.
Děkuji Vladimír Janíček

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2016 13:33, před 3 lety

Větší počet vad a opakovaný výskyt vady po opravě není přesně definován ani v zákoně (§ 2169 odst. 2 občanského zákoníku). Z ustálené judikatury ale vyplývá, že za opakovaný výskyt vady po opravě se považuje, pokud se na věci objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
26.8.2016 08:08, před 3 lety

Vážený pane Janíčku,

momentálně řeším reklamaci přímo s naším reklamačním oddělení.

Jakmile obdržím vyjádření a bližší informace ohledně řešení Vašeho požadavku, budu Vás obratem kontaktovat.

Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.

S pozdravem,

Kristina Svatíková
overeno@mall.cz


Vladimír Janíček

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.8.2016 09:16, před 3 lety

Dobrý den pí Svatíková,
netrvá jim vyřízení reklamace nějak dlouho
od začátku nákupu stále nezvonim,nevrátili zvonek(pouze tlačítko) a peníze taky nemám.To mám informovat nadřízené složky nebo tisk?
S pozdravem V.Janíček

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2016 09:42, před 3 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2016 06:55, před 3 lety

Žádáme společnost o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází.

Reakce společnosti

Publikováno
5.9.2016 09:09, před 3 lety

Vážený pane Janíčku,


reklamaci jsem konzultovala s naším reklamačním oddělení.

V tomto případě bych Vás poprosila o vrácení zboží, které Vám bylo v rámci reklamace zasláno a došlo k výměně za nový kus.
Prosím, zboží nám můžete zaslat poštou na adresu reklamačního oddělení, nebo vrátit na jakékoliv pobočce.

Poprosila bych Vás také o uvedení průvodního dopisu do balíku, ve kterém budou uvedena obě čísla objednávek a informaci, že se jedná o Odstoupení od kupní smlouvy. Poté mne, prosím, kontaktujte do e-mailu overeno@mall.cz s kopií podacího lístku, abychom si doručení zásilky pohlídali na skladě a mohla Vám být platba vrácena v co nejkratší lhůtě.
Platba Vám bude vrácena za obě objednávky a také Vám proplatíme náklady (podací lístek), které Vám vznikly při zaslání zboží zpět.
Prosím, do e-mailu, který jsem Vám výše uvedla, mne kontaktujte s číslem bankovního účtu, na který má být platba poukázána. Jakmile se nám zboží vrátí zpět, bude odeslán požadavek na finanční oddělení pro vrácení peněz.

Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.

S pozdravem,

Kristina Svatíková


Vladimír Janíček

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.9.2016 14:57, před 3 lety

Dobrý den,konečně jste se rozhoupali,už jsem si myslel,že děláte mrtvýho brouka.
Zítra Vám přeposílám SWD T130B
V příloze je kopie podacího lístku
V posledním balíčku reklamace byl průvodní dopis s odstoupením od smlouvy
obj.č.91575859 a 91634966
SWD T130B 179,--Kč
SWD R130B 319,--Kč
Poštovné 3x64= 192,--Kč
Celkem 670,--Kč

Můj účet 2800473948/2010

S pánem Bohem
Vladimír Janíček

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2016 08:19, před 3 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2016 12:29, před 3 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:

"Dobrý den pí Svatíková,
od společnosti Mall a.s. mi přišla úhrada 179,--Kč.Byli jsme dohodnuti k celkové
úhradě 670,--Kč.Zbývá uhradit 491,--Kč
S pozdravem Vladimír Janíček"

Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.

Reakce společnosti

Publikováno
20.9.2016 12:52, před 3 lety

Vážený pane Janíčku,

dle 9.9.2016 Vám byla vrácena částka ve výši 179,- Kč za objednávku 91575859.
Dále došlo k odeslání platby 16.9.2016 ve výši 220,- Kč za objednávku 91634966.

Platba za dopravné, které jste v objednávce č. 91634966 hradil, Vám bude připsána na bankovní účet v tomto týdnu, spolu s částkou za poštovné.
Tyto platby jsou zasílány zvlášť.

Poprosím Vás tedy o překontrolování čísla bankovního účtu, zda částku 220,- Kč již evidujete. Případně si vyžádáme výpis o odeslané platbě, na našem finančním oddělení.

Děkuji a přeji Vám hezký den.

Kristina Svatíková
overeno@mall.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2016 09:42, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Vladimír Janíček

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.10.2016 11:54, před 3 lety

Débrý den,
děkuji Vám touto cestou za podporu a konečné vyřízení mé reklamace.Sice jim to trvalo 2 měsíce než mi vrátili mé peníze,ale jsem rád že je mám,ale hlavně je mám z krku.Požádal jsem je aby mně vyškrtli z jejich seznamu.Ještě jednou děkuji - hezkej den a čistou hlavu přej Vladimír Janíček


Vladimír Janíček

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.1.2017 10:44, před 3 lety

Hodnocení: