| Počet nahlášených stížností: | 536 |
| Z toho za letošní rok: | 8 |
| Stále v řešení: | 1 |
49%
51%
#11874Reklamace opravy SWD T130B - SWD R130B
Dobrý den,7.7.16 jsem Vám zaslal SWD T130B a SWD R130B s průvodní dopisem,že odstupuji od smlouvy pro opakovaný výskyt vady již od počátku zakoupení.Tato sestava je nefunkční nespolehlivá je to zmetek.Nedostal jsem žádnou odpověď a navíc jste mi vrátili pouze tlačítko SWD T130B.Kam se ztratil zvonek SWD R130B???
obj.č.91575859 - 91634966
bezdrátový zvonek SWD 130B
Žádám odstoupení od smlouvy a vrácení peněz na můj účet
S pozdravem Váš bývalý zákazník
Vladimír Janíček
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud spotřebitel nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě, může žádat po prodávajícím dodání nové věci, výměnu její součásti nebo má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-814/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).
Vážený pane Janíčku,
děkuji Vám za zprávu a je mi líto, že máte nepříjemnosti se zakoupeným zbožím.
U objednávky čísla 91634966 bohužel evidujeme pouze registraci reklamace ve Vašem klientském účtu a neobdrželi jsme výrobek fyzicky na našem skladě. U této objednávky z toho důvodu nebyla založena zákonná reklamace s 30 denní lhůtou pro vyřízení a nedošlo k odeslání výrobku do autorizovaného servisu.
V případě, že toto zboží bylo Vámi odesláno k nám na reklamační oddělení, poprosila bych Vás o naskenovaný (ofocený) podací lístek do e-mailu overeno@mall.cz.
U Vaší druhé objednávka, která je v evidenci pod číslem 91575859, byla reklamace vyřízena dne 15.7.2016 a došlo k zaslání nového kusu
V případě, že zákazník žádá Odstoupení od kupní smlouvy z důvodu časté závady výrobku, Odstoupení od kupní smlouvy je možné pouze v případě opětovném vyskytnutí
závady, nebo v případě většího množství vad.
Odstoupení od kupní smlouvy v případě Vaší objednávky,kdy byla již dvakrát řešena stejná závada, je potřebné zboží podat k třetí reklamaci, ale zažádat si pouze o diagnostiku, nikoliv opravu či výměnu výrobku.
Pokud Vám tato diagnostika bude uznána a bude se jednat o stejnou závadu jako v předchozích reklamacích, může být Odstoupení od kupní smlouvy uznáno.
Poprosila bych Vás tedy o podací lístek v rámci Vaší druhé reklamace do e-mailu, který jsem Vám uvedla a obratem Vaše požadavky spolu dořešíme.
Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.
S pozdravem,
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Dobrý den pí Svatíková,
posílám Vám kopii podacího lístku na kterém je uvedena celková váha z toho je patrné,že jsem zaslal jak tlčítko tak zvonek.To je psáno i v průvodním dopise.Nevím co si o tom mám myslet,že se k tomu ani nevyjádřili.Odstupuji od smlouvy proto,že jsem si od začátku koupě solidně nezazvonil a k tomu mi z opravy nezaslali můj zvonek!!! Je stále stejná závada - je to zmetek a to já nechci.Nikde není ve smlouvě psáno,že to musí být 3x. Žádám o vrácení peněz na můj účet a zrušení jejich nabídek.
Děkuji Vladimír Janíček
Vyjádření dTestu
Větší počet vad a opakovaný výskyt vady po opravě není přesně definován ani v zákoně (§ 2169 odst. 2 občanského zákoníku). Z ustálené judikatury ale vyplývá, že za opakovaný výskyt vady po opravě se považuje, pokud se na věci objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Vážený pane Janíčku,
momentálně řeším reklamaci přímo s naším reklamačním oddělení.
Jakmile obdržím vyjádření a bližší informace ohledně řešení Vašeho požadavku, budu Vás obratem kontaktovat.
Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.
S pozdravem,
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Dobrý den pí Svatíková,
netrvá jim vyřízení reklamace nějak dlouho
od začátku nákupu stále nezvonim,nevrátili zvonek(pouze tlačítko) a peníze taky nemám.To mám informovat nadřízené složky nebo tisk?
S pozdravem V.Janíček
Vyjádření dTestu
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází.
Vážený pane Janíčku,
reklamaci jsem konzultovala s naším reklamačním oddělení.
V tomto případě bych Vás poprosila o vrácení zboží, které Vám bylo v rámci reklamace zasláno a došlo k výměně za nový kus.
Prosím, zboží nám můžete zaslat poštou na adresu reklamačního oddělení, nebo vrátit na jakékoliv pobočce.
Poprosila bych Vás také o uvedení průvodního dopisu do balíku, ve kterém budou uvedena obě čísla objednávek a informaci, že se jedná o Odstoupení od kupní smlouvy. Poté mne, prosím, kontaktujte do e-mailu overeno@mall.cz s kopií podacího lístku, abychom si doručení zásilky pohlídali na skladě a mohla Vám být platba vrácena v co nejkratší lhůtě.
Platba Vám bude vrácena za obě objednávky a také Vám proplatíme náklady (podací lístek), které Vám vznikly při zaslání zboží zpět.
Prosím, do e-mailu, který jsem Vám výše uvedla, mne kontaktujte s číslem bankovního účtu, na který má být platba poukázána. Jakmile se nám zboží vrátí zpět, bude odeslán požadavek na finanční oddělení pro vrácení peněz.
Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.
S pozdravem,
Kristina Svatíková
Dobrý den,konečně jste se rozhoupali,už jsem si myslel,že děláte mrtvýho brouka.
Zítra Vám přeposílám SWD T130B
V příloze je kopie podacího lístku
V posledním balíčku reklamace byl průvodní dopis s odstoupením od smlouvy
obj.č.91575859 a 91634966
SWD T130B 179,--Kč
SWD R130B 319,--Kč
Poštovné 3x64= 192,--Kč
Celkem 670,--Kč
Můj účet 2800473948/2010
S pánem Bohem
Vladimír Janíček
Vyjádření dTestu
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Vyjádření dTestu
Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:
"Dobrý den pí Svatíková,
od společnosti Mall a.s. mi přišla úhrada 179,--Kč.Byli jsme dohodnuti k celkové
úhradě 670,--Kč.Zbývá uhradit 491,--Kč
S pozdravem Vladimír Janíček"
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.
Vážený pane Janíčku,
dle 9.9.2016 Vám byla vrácena částka ve výši 179,- Kč za objednávku 91575859.
Dále došlo k odeslání platby 16.9.2016 ve výši 220,- Kč za objednávku 91634966.
Platba za dopravné, které jste v objednávce č. 91634966 hradil, Vám bude připsána na bankovní účet v tomto týdnu, spolu s částkou za poštovné.
Tyto platby jsou zasílány zvlášť.
Poprosím Vás tedy o překontrolování čísla bankovního účtu, zda částku 220,- Kč již evidujete. Případně si vyžádáme výpis o odeslané platbě, na našem finančním oddělení.
Děkuji a přeji Vám hezký den.
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Débrý den,
děkuji Vám touto cestou za podporu a konečné vyřízení mé reklamace.Sice jim to trvalo 2 měsíce než mi vrátili mé peníze,ale jsem rád že je mám,ale hlavně je mám z krku.Požádal jsem je aby mně vyškrtli z jejich seznamu.Ještě jednou děkuji - hezkej den a čistou hlavu přej Vladimír Janíček
Hodnocení: