Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:556
Z toho za letošní rok:38
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 128 stížnostech.

#11904Neustálé klamání zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2016, před 6 lety

Jiří Vitu

Znění stížnosti

Moje trable s operátorem Vodafone začalo okolo 15.6. 2016 . Jel jsem zaplatit na pobočku do Litoměřic svuj paušál a byl mi nabídnut nový tarif prý výhodný a je pravda ze mě zaujal a rozhodl jsem se pro něj. Ještě na pobočce jsem upozorňoval ze jsem v insolvenci a ptal se jestli to nebude mít vliv.pracovnik mi řekl že se ozve druhý den ze si zjisti podrobnosti. Čekal jsem a druhy den nic. Tak jsem zavolal přímo na vodafon linku vysvětlil jsem o jaky tarif bych mel zájem jednalo se o tarif se 4sim s neomezeny telefonování a SMS a zdileny internet dvě sim mam jedno číslo mam Já a druhy žena. Ještě jsem se ptal jestli má moje insolvence vliv na novy tarif bylo my řečeno že ne ze si tarif mužů z aktivovat na samoobsluze az mi přijde aktivační kód a nove dvě sim si mohu nasledne vyzvednout na jakýkoliv pobočce . Tak jsem si tarif z aktivoval 27.7.16 a druhy den se vydal pro sim . Na pobočce jsem se nasledne dozvěděl že na každou sim musím zaplatit kauci 2000kc s Tim jsem nesouhlasil a odmítl jsem. Nasledne jsem se rozčílil a po výměně par slov mi bylo sdeleno ze se to stává často ze na vodafon lince ne podávají cele a zřetelnější informace. A nasledne se mě zeptal jestli vím o tom ze si mohu vzít dotovaný tel se slevou 3000kc ale jen do 14dnu od uzavření smlouvy. O tom jsem nevěděl !!!!. Z cele situace jsem byl dost naštvaný a zavolal na vodafon linku kde jsem vse vysvětlil a požadoval vysvětlení bylo mi řečeno že do 24hod mi bude někdo volat ....a nic a takto jsem to cele opakoval 4krat a stále se stejnými výsledkem. Už jsem byl v koncích a rozhodl se odstoupit od smlouvy poslal jsem ještě přes formulář reklamaci bylo mi ode psáno ze bud si tarif ponechám a zaplatí danou jistinu na nove sim a nebo mohu odstoupit od smlouvy, rozhodl jsem se si nakonec tarif ponechat a zavolal jsem raději na linku opet a zeptal se jak je to s Tim dotovaný telefonem jestli mám na něj opravdu nárok když jsem v tě insolvenci ano máte bylo mi řečeno ale jen do zítra. Odpověděl jsem ze to nestihnu jestli je možne posunout dobu na vyzvednuti tel ano je ale jen na dalších 14dnu zněla odpověď ok řekl jsem. Tak to máte posunute, poděkoval jsem a věřil ze to tak je. Tak jsem se 14.7. Vydal pro telefon a na pobočce jsem se dozvěděl že žádna lhůta posunuta není a na dotovaný telefon nemam nárok. Ihnet jsem volal na linku kde se mi opet omlouvali a řekli že není ani možne tento termín posouvat a Tim pádem jsem to propas. Opet sama lez pokaždé dostávám ji ne a ji ne informace . Rozhodl jsem se zrusit nový tarif a to prý musím pisemne . Už si fakt nevím rady jednají se mnou jak ani nechci říkat. A potom všem jsou ještě arogantní a nepříjemní jako kdybych si to vse vymyslel a přitom si vse nahrávajítak proc si to neprehraji ? ??


Požadované řešení

Omluva a zrušení nového tarifu bez sankcí a bez nutnosti uzavírat nový tarif!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2016 16:29, před 6 lety

Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Pokud by se jednalo o informace mylné, měla by společnost uhradit spotřebiteli škodu z toho vzniklou. Může však v daném případě nastat problém jak tento ústní slib zaměstnance společnosti prokázat. V případě, kdy příslib poskytnutí určité služby, plnění za určitých podmínek, není součástí písemné smlouvy, může být velice těžké se tohoto plnění následně domáhat.

V případě, kdy se spotřebitel domnívá, že dochází k porušování zákona, může se obrátit na Český telekomunikační úřad.

Reakce společnosti

Publikováno
16.8.2016 14:13, před 6 lety

Hezký den, pane Vítů,

je mi líto, že došlo k nesrovnalostem a nejste u nás spokojený.

Na základě této zprávy se ale nemohu podívat na to, jak se celá věc řešila a kde je příčina potíží. Pokud nesouhlasíte s naším postupem, doporučuji vám, abyste podal reklamaci. Můžete to udělat i přes Reklamační formulář, který je k dispozici na našich stránkách na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Kolegové vše posoudí a odpovědí nejpozději do 30 dní.

Přeji vám pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.8.2016 13:50, před 6 lety


Jiří Vitu

Dnes budu posílat písemnou stížnost na reklamační od dělení a budu doufat že se mi někdo během 30dni ozve

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2017 10:45, před 5 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.