Společnost


EUROGAMES BIS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#1206Uložne skřinky-boxy na zavazadla vlakoveho nadraži v Brně

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 roky 8 měsíců 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2013, před 8 lety

Alena Reblová

Znění stížnosti

13.8.2013 na hlavnim nadraži v Brně jsem do uložne male skřinky dala s kamaradem zavazadlo,vhodila jsem 60kč.a začlo se zamykat,čekali jsme až to zamče a ten automat chtěl dalšich 60kč.to už jsme tam nechtěli vkladat dalši penize,museli jsme s težkym zavazadlem tam trčet skoro 2hodiny než jsme měli dalši připoj do Uherskeho Hradiště,měli jsme pokaženy den,aj jsme volali na uvedene brnenske čislo co maji uvedene,ani ajzbojak to nevyřeši a kvuli reklamaci přece tam nepojedem spatky než se majitel urači přijet,misto planovane prochazky po Brně.Byla to skřinka č.19,kolem poledne.Když se to stane spoustě lidi co přidou o 60kč až 80kč.středni box,či 100kč.velky box,to je velky bizniz penize za nic a to je nefer,tako poškozenych nespokojenych zakazniku muže byt spousta.Ješte dokonce tam maji kameru ktera všechno natači,takže si toho museji byt vědomi o celem provozu uložnych boxu.Ono se to muže zdat malo peněz,ale ve velkem počtu ošizenych takto lidi to uděla velky obnos peněz.


Produkt

Boxi maji sloužit kakaznikum ne naopaoopak klamani,


Požadované řešení

Uvedeni boxu bexchybne do provozu a všem poškozenym vratit penize,stači poslani na učet,ktery bych mohla uvest dodatečne


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2013 14:56, před 8 lety

Pokud služba nebyla poskytnuta řádně dle smlouvy, tak má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2015 11:02, před 6 lety

Od společnosti jsme obdrželi informaci o vyřešení stížnosti vrácením uhrazených peněz. Prosíme spotřebitelku o potvrzení dosažené dohody a uzavření stížnosti s připojením vlastního hodnocení.


Alena Reblová

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.7.2016 12:37, před 5 lety

Hodnocení:

Komentář: Peníze mi vrátili