| Počet nahlášených stížností: | 1 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Na reklamní akci 7.3.2011 jsem si zakoupila výše uvedený hrnec s poklicí a dvěma napařováky. 3x jsem zboží reklamovala a pokud jsem nechtěla vrátit peníze(15 990,--Kč), tak mi hrnec vždy obratem vyměnili. Při poslední reklamaci v dubnu letošního roku mi odpověděli, že zboží bylo mechanicky poškozeno a vrátili mi starý hrnec.
V hrnci se mi moc dobře vaří a jinak jsem s ním spokojena, ale za takové peníze, bych očekávala od zboží delší výdrž.
Sehnala jsem si znalce z Moravy, ale jejich cena je dost vysoká a tak nevím, komu vlastně slouží? Firmám nebo poškozeným zákazníkům??
Hrnec + poklice, 24cm Průměr: 24cm, RH 450 - 4,5 litru
po tolika reklamacích a pořád stejné vady bych chtěla vrátit peníze
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Reklamaci je potřeba uplatnit v záruční době, která činí 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku.
Doba, po kterou je zboží v reklamaci se do záruční doby nezapočítává dle § 627 odst.1 občanského zákoníku.
Soudní znalec je nestranná nezávislá osoba, která je odborníkem ve daném oboru.
Její povinností je vypracovat posudek nezávisle a nestranně dle skutkových zjištění.
Tedy také objektivně posoudit, zda tu je vada výrobku nebo se jedná o mechanické poškození atd.
Sazby soudních znalců se samozřejmě liší, neboť jsou sazbami smluvními.
Vyjádření dTestu
Společnost ROYAL HOME s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.