Společnost


BEZVASPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#12086Reklamace bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2016, před 5 lety

Alexej Kudrjavcev

Znění stížnosti

U prodejce jsem koupil 14.11.2015 za 699 kč dětské boty Fabric 7 Eyelet Childs Fuchsia Patent 1. Dcera to nosila jen několik měsíců zbytek času staly v botníku až jsme začaly dělat pořádek v botníků tak jsme všimly že boty jsou popraskané.
Tak jsem boty dne 25.07.2016 zaslal na reklamaci k prodejci - BEZVA SPORT s.r.o. ten poslal boty k posouzení panu ing.Janu Klimešovi - znalec se specializací na posuzování obuvi. Pán Klimeš vypracoval znalecký posudek č.123/879/2016 kde závěr je:
že u posuzovaného páru obuvi nebyly zjištěny výrobní či materiálové vady. Nemohu s tímto závěrem souhlasit protože boty byly málo nošené a dle mého názoru pro výrobu bot byl použit nevhodný materiál.


Produkt

Fabric 7 Eyelet Childs Fuchsia Patent 1 - kod zboži 033396


Požadované řešení

Vracení peněz, nebo možnost vybrat jine boty


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2016 09:15, před 5 lety

Zamítl-li prodávající reklamaci, která byla uplatněna po uplynutí 6 měsíců od převzetí věci ve smyslu § 2161 odst. 2 občanského zákoníku a spotřebitel se zamítnutím a uvedenými důvody nesouhlasí, je na spotřebiteli, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. V daném případě, že vady reklamovaného zboží jsou způsobeny okolnostmi, za které je plně odpovědný prodejce (tedy nekvalitním, nesprávným provedením výrobku, popřípadě použitím nekvalitních materiálů). Takovým spolehlivým důkazem bude posudek znalce z oboru.

Prokáže-li posudek znalce nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam znalců nalezne spotřebitel na stránkách www.justice.cz nebo na https://www.dtest.cz/soudni-znalci podle oboru a kraje a sám si zvolí dle svého uvážení osobu znalce. Rovněž lze kontaktovat ITC Zlín - Institut pro testování a certifikace (www.itczlin.cz). Ceny znaleckých posudků se mohou lišit, proto spotřebiteli doporučujeme kontaktovat více soudních znalců a poměřit cenové nabídky, za kterých jsou ochotni znalecký posudek vypracovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2017 20:30, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.