Společnost


INTELEK spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#12169Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2016, před 5 lety

petr maros

Znění stížnosti

Dne 18.7.2016 jsem si koupil mobilní telefon zn.Blackview BV5000.U tohoto telefonu vyrobce uvádi vyšší odolnost a displej je z tvrzeneho skla.Při vázání tkaniček mi telefon vypadl z kapsy na podlahu a displej byl prasklý.Dne 6.8 jsem ho odnesl do prodejny kde jsem ho zakoupil.Sepsali reklamaci a odeslali do servisu.Po mesíci jsem zašel do prodejny a tam mi zdelili ze reklamace je zamítnuta.5000neni pro me malo penez.telefon nepouzivam protože je cely popraskany displej.Nevím co mám dělat.Prosim o pomoc.Myslím si že je to klamání zákazníka výrobcem.Hodně lidem aspon co já znám telefon spadl ale tohle jsem ještě neviděl.telefon jsem zakoupil v prodejne Globus ČR K.S.Havirov U Skleniku 73564 Havirov. s pozdravem P.Maroš


Požadované řešení

Byl bych rád kdyby mi vrátili penize .Tomuto výrobku už nemohu věřit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2016 10:47, před 5 lety

Prodávající má ze zákona o ochraně spotřebitele povinnost informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků a o způsobu použití a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití. Pokud se nejedná o zřejmou nebo obecně známou skutečnost, je prodávající povinen poskytnout tyto informace spotřebiteli srozumitelně v písemném návodu. V případě porušení výše zmíněné zákonné povinnosti může být prodávajícímu udělena pokuta za správní delikt až do výše 1 000 000,- Kč. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více ohledně podání podnětu je možné vyhledat na následujícím webovém odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud prodávající spotřebitele o způsobu použití věci řádně neinformoval, je odpovědný za poškození, které vzniklo v důsledku nesprávného použití věci. Dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR sp. zn. 33 Cdo 3620/2008 se za vadu na věci považuje také poškození, ke kterému došlo v souvislosti s nesplněním informační povinnosti ze strany prodávajícího dle § 9 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.

Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat po prodávajícím nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo na dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Jelikož reklamace byla uplatněna v průběhu prvních šesti měsíců od zakoupení zboží, musel by prodávající v případě soudního sporu prokázat (v souladu s § 2161 odst. 2 občanského zákoníku), že věc v době převzetí vadná nebyla, a že spotřebitele řádně informoval o vlastnostech prodávaného zboží a i o způsobu jeho použití, jakož i s následky, které mohou vzniknout v případě nesprávného používání věci.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2016 12:58, před 5 lety

Dobrý den,
mobilní telefon iGET BLACKVIEW BV5000 je prezentován jako telefon s krytím IP 65, které znamená, že je odolný proti průniku prachu a proti tryskající vodě dle definice: "Voda míří 6,3 mm tryskou ve všech úhlech při průtoku 12,5 litrů za minutu při tlaku 30 kN/m2 po dobu nejméně 3 minuty ze vzdálenosti 3 metry." Informace o krytí IP 65 je uvedena v manuálu (strana 4.) i v popisu produktu na webu www.iget.eu.

Displej resp. dotyková vrstva mobilního telefonu iGET BLACKVIEW BV5000 je kryta z tvrzeného skla a je navíc kryta ochrannou fólií, aby se zamezilo styku ostrých předmětů s displejem.
Ochrana pomocí tvrzeného skla spočívá v lepší ochraně dotykové plochy proti poškrábání klíči, mincemi a dalšími ostrými předměty, které se mohou objevit v kapse. Pokud však dojde k nárazu displeje s dotykovou vrstvou na ostrý předmět nebo jeho spadnutí na zem, může dojít k roztříštění dotykové vrstvy případně i displeje. U dotykové plochy také záleží jak upadne na pevnou zem, pokud telefon spadne na bok je větší pravděpodobnost, že se dotyková vrstva poškodí než, když spadne na celou plochu displeje. Důvodem je rozdílný tlak při dopadu telefonu na displej s dotykovou vrstvou a plastových částí telefonu. Tvrzené sklo hlavně chrání displej a dotykovou vrstvu proti poškozením ostrými předměty, nechrání však proti pádům, prohnutí apod. mobilního telefonu. Tvrzené sklo je pořád sklo tedy tvrdé, ale křehké. Informace o tvrzeném sklu a displeji jsou uvedeny v manuálu na straně 4.

Reklamace rozbitého displeje mobilního telefonu byla vyhodnocena jako mechanické poškození a vzhledem k tomu, že uživatel nesouhlasil s cenou opravy, byl mobilní telefon odeslán bez opravy zpět.


petr maros

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.11.2016 14:49, před 5 lety

Hodnocení: