Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:650
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

74%
26%
Toto skore je založeno na 121 stížnostech.

#12463Pochvala

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2016, před 7 lety

Veronika Bufková

Znění stížnosti

Dobry den,velice chválím prodejnu Lídl v nákupním centru Budějovická,ulice Olbrachtova. Dbají zde opravdu na čerstvé potraviny, stalo se mi u konkrétního výrobku v jiných řetězcích že jsem našla pod obalem plíseň, pro ten samý výrobek chodim do této prodejny dlouho a nikdy se mi to nestalo, naopak,cerstvost! Příjemný personál, zaměstnanec se mi věnoval při hledání konkrétního výrobku a slecna za pokladnou ihned co viděla že je delší fronta,zvonila pro otevření další pokladny. Takto to ne vždy v jiných řetězcích bývá. Jsem velice spokojená a doporucim tuto prodejnu známým.
Přeji hezký den
Veronika Bufkova


Požadované řešení

Pochvala :)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2016 18:27, před 6 lety

Jelikož se v daném případě jedná o pochvalu a nikoliv o stížnost, případ přeřazujeme přímo na společnost.

Reakce společnosti

Publikováno
3.10.2016 13:00, před 6 lety

Dobrý den, paní Bufková,

velice Vám děkujeme za přízeň i pochvalu, kterou rádi předáme našim kolegům v této prodejně. Věříme, že se k nám i nadále budete ráda vracet.

Přejeme Vám krásný den.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.11.2016 11:44, před 6 lety


Veronika Bufková

Hodnocení: