Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#12534Balíček na dobírku od zdraví chrup

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2016, před 7 lety

Rosta Očadlík

Znění stížnosti

Dobrý den, obdržel jsem dopis od společnosti Expres Inkaso s.r.o., který zní takto:,,
Vážený zákazníku,
Na základě Vašich souhlasných telefonických hovorů s callcentrem Vám byl zaslán kurýrní skužbou balíček pro zdraví chrup. Balíček na dobírku jste však nepřevzal a tím vznikly callcentru zbytečné náklady na balné, logistiku, kurýra a telefonisty Tyto náklady 490 Kč uhradíte přiloženou složenkou nebo pošlete na účet.......... Přepsáním částky budeme považovat celou událost za uzavřenou a žádné další závazky po Vás nebudou požadovány. V opačném případě mohou být peníze vymáhány právní cestou, což by stálo daleko více peněz a v nahrávaném potvrzovacím hovoru, který máme k dispozici, je Váš souhlas se zasláním balíčku, kde vysloveně opakujete částku, kterou na místě zaplatíte doručovateli a vysloveně souhlasíte s odesláním a s obchodními podmínkami a s tím že zásilku přeberete od kurýra, což se nestalo. Dle zákona je dle paragrafu § 1820 obchod uzavřený na dálku i po telefonu platný. V případě zájmu je možné balíček zaslat znovu na naše náklady poštou na dobírku 1990 Kč a v případě převzetí by byl požadavek výše a tento dopis stornován.

Telefonicky mě kontaktovala firma pro zdraví chrup, v telefonu se ozvala paní s nabídkou přístroje na péči o chrup, moc mě nepustila ke slovu, tak jsem si nabídku nechal říct do konce, měla to velice pěkně naučeno a završila to, že mi to tedy posílá. Kurýr mi volal v době kdy jsem s rodinou trávil dovolenou v Itálii, což je asi o prázdninách celkem běžné, že si lidi na dovolenou zajedou. Takto jsem to zdělil i Kurýrovi s tím,že opravdu nyní si objednávku převzít nemohu a že se vracím za 5 dnů,na to mi kurýr telefon zavěsil. Čekal jsem,že se třeba pak někdo ozve, ale místo toho mi přišel jen dopis,že mám uhradit danou částku.


Požadované řešení

Požaduji stornování poplatku a vymazání osobních údajů z databáze společnosti. Opravdu jsem se s takovým chováním firmy nesetkal a mám dojem, že žádný produkt ani neposílají, jde jen o chytře vymyšlenou strategii firmy, jak z lidí dostat peníze a s těmito praktikami já se neslučuji.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému