Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Bylo objednáno zboží z e-shopu pouzeprozeny.cz, šaty mi ale neseděly. Navíc v balíčku nebyly žádné doklady, pouze šaty. Obratem jsem psala na e-mail na: info@pouzeprozeny.cz, že zboží vracím a požaduji vrácení peněz na účet. Prodejce na e-mail nereagoval. Šaty byly v původním balení odeslány zpět 29. 9., dle trackingu České Pošty byl balíček 30. 9. na žádost adresáta uložen na poště v Českém Těšíně 1. Od té doby leží na poště, ale adresát si ho stále nevyzvedl, na maily nereaguje. Uháním ho i na facebooku, kde jsem se dočkala této odpovědi: "Na které poště je balík?" Moje reakce: "V Českém Těšíně, pošta píše, že je tam uložen na vaši žádost. Podací číslo ....." Reakce prodejce: "hmmm". a odpojil se.
šaty Numoco 88-13 vínové květy vel. M (38)
Vrácení plné částky zpět na účet.
|
Tweet |