Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:231
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

87%
13%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#12663Nechci dostávat žádné produkty ani baličky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2016, před 4 lety

Alžbeta Bičianková

Znění stížnosti

Prosím aby mi nadalé nebyly zasílány produkty od vaší společnosti jedna se o produkt Omega-3 Cardio-20 kapslí.Zakaznicné číslo je 6275113.Prvni produkt dobirkou je zaplaceny druhy baliček je zaplaceny a třetí vam pošlu poštou doporučene na spatek tento tyden od 10.10 do 14.10 2016.


Produkt

Omega-3 Cardio


Požadované řešení

Celkové zrušení zasílání zásilek od vaši společnosti.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2016 15:23, před 4 lety

Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitelka by měla vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitelce rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Reakce společnosti

Publikováno
10.10.2016 08:39, před 4 lety

Dobrý den,

pro zrušení zasílání je potřeba kontaktovat zákaznický servis. Nikoliv řešit pouhé ukončení odběru prostřednictvím "stěžovatelského portálu".

Zasílání jsme Vám ukončili. Dovolte, abychom Vás informovali však o skutečnosti, že jsme od Vás obdrželi pouze jednu platbu a to dne 3.10.2016 pod VS 6275113002 částku 198 Kč - tedy úhrada druhé zásilky. Uvítací balíček v ceně 79 Kč evidujeme stále jako neuhrazený. Třetí zásilku budeme tedy očekávat zpět. Zašlete ji prosím na adresu P.O.BOX 86, Praha 102, 102 00.

Zasílání je ukončené a nebudeme Vám již expedovat žádné další zásilky.

S pozdravem

Helvetia Apotheke


Alžbeta Bičianková

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.10.2016 19:25, před 4 lety

Dobrý den. Třetí zasilku budu posilat 15.10.2016 doporučene na vasi adresu.Chtěla bych vás požadat o zaslaní složenky na 79 Kč za uvítací balíček nemužu ji najit velice se omlouvám.Děkuji za vstřícnost společnosti.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2016 17:08, před 4 lety

Dobrý den.
Pokud můžeme poradit, úhradu proveďte bankovním převodem, za složenku vám pošta naúčtuje 35 Kč, převod bývá obvykle zdarma nebo jen s minimálním poplatkem.
.
Platební údaje jsou:
Č. ÚČTU: 2500877342 / 2010 (Fio banka)
VARIABILNÍ symbol: 6275113001

Dbejte jen prosím na správnost VS v příkazu, chybný v. symbol může způsobit nepřiřazení platby, nebo v horším případě se připíše k jinému zákazníkovi. Bohužel se takové překlepy stávají.

SPlatnost faktury máte posunutu do konce října, abyste měla dostatek času.
Děkujeme


Alžbeta Bičianková

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.10.2016 18:36, před 4 lety

Děkuji za informaci ale pošlu to složenkou nechci zdělovat sví čislo Účtu.Ještě jednou moc děkuji.

Reakce společnosti

Publikováno
12.10.2016 08:14, před 4 lety

Dobrý den,

samozřejmě je to na Vás. Dbejte prosím na správné zadání variabilního symbolu a čísla účtu, aby se platba správně přiřadila.

Děkujeme.

S pozdravem

Helvetia Apotheke


Alžbeta Bičianková

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.10.2016 16:07, před 4 lety

Hodnocení:

Komentář: Děkují přeji heský den.