Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Byla mi uznána reklamace za neopravitelný mobil v záruce. Při navrácení peněz nastaly komplikace.
1.návštěva v prodejně Vodafonu v Táboře ve středu 10. října: po hodině čekání na vyřízení bylo zjištěno zaměstnanci, že na pokladně není dost peněz.
2.návštěva: potíže ze systémem - není možno dokončit vratku ( 30 min.ve frontě)
3. návštěva: počítačový systém stále nefunguje. Nelze ani editovat a převézt peníze na účet.(30 minut ve frontě)
4. návštěva: 10. října, systém funguje,ale vratku stále nelze dokončit, spojení s technickou podporou nefunguje (60 min.)
Žádám o zjednodušení systému vracení peněz, aby mi jinak ochotní zaměstnanci konečně mohli vrátit peníze.Děkuji
|
Tweet |