Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#12683Zdlouhavý postup při navrácení peněz za telefon

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2016, před 7 lety

Eva Dudová

Znění stížnosti

Byla mi uznána reklamace za neopravitelný mobil v záruce. Při navrácení peněz nastaly komplikace.
1.návštěva v prodejně Vodafonu v Táboře ve středu 10. října: po hodině čekání na vyřízení bylo zjištěno zaměstnanci, že na pokladně není dost peněz.
2.návštěva: potíže ze systémem - není možno dokončit vratku ( 30 min.ve frontě)
3. návštěva: počítačový systém stále nefunguje. Nelze ani editovat a převézt peníze na účet.(30 minut ve frontě)
4. návštěva: 10. října, systém funguje,ale vratku stále nelze dokončit, spojení s technickou podporou nefunguje (60 min.)


Požadované řešení

Žádám o zjednodušení systému vracení peněz, aby mi jinak ochotní zaměstnanci konečně mohli vrátit peníze.Děkuji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému