Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:438
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

56%
44%
Toto skore je založeno na 104 stížnostech.

#12683Zdlouhavý postup při navrácení peněz za telefon

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2016, před 4 lety

Eva Dudová

Znění stížnosti

Byla mi uznána reklamace za neopravitelný mobil v záruce. Při navrácení peněz nastaly komplikace.
1.návštěva v prodejně Vodafonu v Táboře ve středu 10. října: po hodině čekání na vyřízení bylo zjištěno zaměstnanci, že na pokladně není dost peněz.
2.návštěva: potíže ze systémem - není možno dokončit vratku ( 30 min.ve frontě)
3. návštěva: počítačový systém stále nefunguje. Nelze ani editovat a převézt peníze na účet.(30 minut ve frontě)
4. návštěva: 10. října, systém funguje,ale vratku stále nelze dokončit, spojení s technickou podporou nefunguje (60 min.)


Požadované řešení

Žádám o zjednodušení systému vracení peněz, aby mi jinak ochotní zaměstnanci konečně mohli vrátit peníze.Děkuji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2016 10:21, před 4 lety

Pokud bylo v rámci reklamačního řízení rozhodnuto prodejcem o vyřízení reklamace vrácením zaplacené kupní ceny za reklamovaný výrobek, řídí se čas plnění podle zákonného ustanovení § 1958 odst. 1, 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Pokud by spotřebitel neměl s prodávajícím sjednaný konkrétní čas plnění, může jakožto věřitel požadovat plnění ihned a prodávající jakožto dlužník je poté povinen splnit závazek bez zbytečného odkladu. Je-li však čas plnění přesně ujednán nebo jinak stanoven, je dlužník (podnikatel) povinen plnit i bez vyzvání.

Pro případ nečinnosti prodejce v souvislosti s vyplacením kupní ceny za reklamovaný výrobek, je možné zaslat prodávajícímu výzvu k plnění dlužné částky. Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně zadržované hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji rozhodně doporučujeme (nejlépe doporučeně s dodejkou). Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo, a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se spotřebitel může svého nároku domáhat u soudu.

Pro případ, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nezavazuje k podání žaloby k soudu. Dlužníka jejím zasláním věřitel zároveň upozorní, že má možnost uhradit dluh bez dalších soudních nákladů.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2016 16:12, před 4 lety

Hezký den, paní Dudová,

omlouvám se vám za potíže při vrácení peněz.

Já toto bohužel nijak nemůžu ovlivnit, vrácení peněz mohou zadat pouze kolegové v prodejně, kde reklamaci řešíte. Prosím vás proto, abyste se na postupu domluvila s nimi. Např. tak, aby se vám ozvali ve chvíli, kdy budou moct vrácení v pořádku zajistit.

Přeji vám pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2016 09:13, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Eva Dudová

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.11.2016 22:11, před 4 lety

Případ byl uzavřen. Prodejci se omluvili a peníze mi byly navráceny. Děkuji za informace. Dudová

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2016 10:06, před 4 lety

Hezký den, paní Dudová,

děkuji za zprávu a jsem rád, že nakonec vše dobře dopadlo.

Mějte se hezky.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky


Eva Dudová

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.12.2016 07:09, před 4 lety

Hodnocení: