Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:849
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:30
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 281 stížnostech.

#12686Nefunkční internet po přeloženi na jinou adresu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2016, před 4 lety

Mariya Tarasenko

Znění stížnosti

Dobrý den,
26.08 jsem požádala o přeloženi služby Fiber (internet na doma) na jinou adresu z důvodu stěhovaní. Byla podepsaná nova smlouva a bylo slíbeno že internet bude fungovat od 05.09
07.09 bylo podotknuto že internet stále nefunguje, na což O2 reagovala mailem, s tím že službu zprovozni do 10 dnů.
19.09 jsem upozornila znovu na nefunkčnost služby.
07.10 jsem navrhla odstoupeni od smlouvy z toho důvodu že služba není poskytovaná, na což O2 reagovala založením reklamace, a sdělením že odstoupení od smlouvy není možné bez smluvní pokuty.
Internet nemam už vice než měsíc, ale stále musím platit.
Naposledy když jsem kontaktovala O2 nebyli schopní říct termín zprovoznění internetu, řekli jenom že mam čekat


Produkt

Internet Fiber


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy bez smluvní pokuty


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2016 10:38, před 4 lety

Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník má právo v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u operátora reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2016 10:55, před 4 lety

Dobrý den,

chápu, že jde o nepříjemnou situaci, kterou mohly zapříčinit technické potíže při převádění služby na novou adresu.
Reklamaci na uvedený případ stále evidujeme a je v řešení. O výsledku vás budeme informovat nejpozději do jednoho měsíce od přijetí.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2016 09:14, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Mariya Tarasenko

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.11.2016 09:54, před 4 lety

Dobry den,

dnes se konci lhuta pro spolecnost O2 na uzavreni reklamace, internet mi stale nefunguje a nevim, jestli O2 se vubec neco udelala, aby to napravit. V pondeli 7.10 dostala jsem zpravu od reklamacniho oddeleni, ze meli mi kontaktovat jeste minuly tyden technici (nikdo mi ale nekontaktoval) a ze od pondeli 7.10 v systemu O2 vidi, ze internet je zprovoznen, na moji odpoved, ze nic se za 2 mesici nezmenilo a ze internet stale nefunguje, zadnou zpravu uz jsem nedostala.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2016 11:29, před 4 lety

V případě, že uplyne lhůta pro vyřízení reklamace, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
10.11.2016 13:57, před 4 lety

Dobrý den,

reklamace už byla vyřešena, byla uznaná jako oprávněná. Poplatky za celé období od doby nemožnosti využití služby vám odečítáme a hlídáme také vyúčtování následující.
Technické řešení připojení na nové adrese stále řešíme. O výsledku vás budeme informovat co nejdříve.

Omlouvám se za vzniklé komplikace a věřím, že už bude brzy připojení v pořádku.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2


Mariya Tarasenko

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.11.2016 14:21, před 4 lety

Dobry den,

reklamace obsahovala 2 problemy - jeden spojen s technickou strankou, druhy - s vyuctovanim. Jelikoz jedez z problemu, a to hlavni! (technicky) neni stale vyresen(a trva to uz vic nez 2 mesicu!!!), nemate pravo a duvod moji reklamaci uzavirat. Budu se obracet na telekomunikacni urad, jelikoz nevidim, ze byste muj problem nejak resili, od Vasi spolecnosti 2 mesici dostavam jenom sliby a nic vic!

Reakce společnosti

Publikováno
10.11.2016 16:05, před 4 lety

Technickou stránku věci stále řešíme, je součástí reklamace, která byla vyřešena a o jejímž výsledku jsme vás informovali. S vyjádření jste souhlasila.
O dalším postupu týkajícím se poruchy linky vás budeme kontaktovat.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2


Mariya Tarasenko

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.11.2016 09:55, před 4 lety

Bohužel jste na omylu,
Reklamace pod číslem 1-47759376687 byla založena na můj podnět 10.11.2016 a to z důvodu nefunkčnosti internetového připojení.
11.11.2016 jsem požádala o reklamaci vyučovaní služeb. Toб že jste to sklopili do jedné reklamace je váš problém, ale jsou to dvě různé reklamace. Ohledně reklamace vyučovaní služeb jsem souhlasila, protože byla vyřízena. Původní reklamace od 10.11.2016 vyřízena nebyla proto v žádném případě nemůžu souhlasit s Vašim vyjádřením. Podle zákona mate 30 dnů na vyřízeni reklamace, NE na vyjádřeni.
Mimochodem technické řešení jak uvádíte, hledáte vice než dva měsíce, a řešeni je v nedohlednu,protože terminy vyřešeni problému, které sdělovali Vaši zaměstnanci nebyli dodržené, ani nebyl sdělen nový termín, tak že v podstatě můžu čekat do konce platnosti smlouvy bez internetu.

Reakce společnosti

Publikováno
11.11.2016 15:24, před 4 lety

Rozumím.
Záležitost jsem předal opět kolegům z oddělení Reklamací a stížností, abychom vám sdělili konečné stanovisko.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2016 22:03, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Mariya Tarasenko

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.12.2016 09:34, před 4 lety

Dobry den,

Vzhledem k tomu, ze spol O2 nebyla schopna poskytnout funkcni internet vice nez 3 mes, domluvili jsme se s reklamacnim oddelenim, ze smlouvu ukoncime.

Reakce společnosti

Publikováno
13.12.2016 12:47, před 4 lety

Zdravím,

mrzí mě, že jsme vám z technických důvodů nedokázali službu nabídnout. Ukončení je v tomto případě pochopitelné.

Příjemný den vám přeji.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2017 09:19, před 4 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.