Počet nahlášených stížností: | 654 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 15.5.2016 jsem u společnosti CZC zakoupil mobilní telefon iGET BLACKVIEW ARROW.První reklamace-Popis závady v protokolu: Vypadavá WIFi cca 10 minut,sim karty neustale vypadavaji,na panelu cca 8 fleku ,na bilem pozadi #drobné rýhy a oděrky ==#== na horni hrane na prave strane cca 5 mm ryha.Uznána.Vyjádření technika: Provedena vymena displeje a dotykove plochy.Upgrade FW.Vypadky wifi a SIM karty se po reinstalaci neprojevily.Test ok.Tato byla vyřízena kladně,avšak wifi stále nefunguje.posláno tedy zpět již jen s problémem wifi.Druhá reklamace-popis závady v protokolu:Popis závady: wifi vypadava cca po 30 minutach,signalizace prenosu je ale data netecou cca pri 500mb dat,nejde pak ani prohlizec #drobné rýhy a oděrky ==#== drobné rýhy a oděrky,ryha na hornim rohu ryha,dle zakaznika 4 ta zavada a chce vraceni penez.Vyjádření technika: Reklamace neuznána, po provedení upgrade firmware se uvedená závada během testu neprojevila. Wifi je stabilní jak pro stahování tak pro prohlížeč. Test v reálné síti OK. IMEI na krabičce odlišné od toho v MT, souhlasí to v MT.Takže telefon vrácen s tím ,že je vše ok.Já ho tedy doma zapnul a po cca deseti minutách opět wifi nefunguje.Nevím jak to technik odzkoušel,ale určitě ne alespoň deset minut.Wifi uvedu do provozu po vypnutí a opětovném zapnutí.Poté běží dalších cca 10-15 min.Co teď?U společnosti CZC.CZ nenakupuji poprvé,ale je to má první reklamace.Škoda ,že není kladná.
iGET BLACKVIEW ARROW, černá -Sériové číslo: 355333062180696,Objednávka 4116317840
Oprava,výměna nebo peníze.
|
Tweet |