Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:220
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12714Neuznana reklamace zajezdu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2016, před 7 lety

Jarica Zabova

Znění stížnosti

Zajezd od EXIM TOURS Tunisko LTI EL KSAR a THALASSO.
Zaplatili jsme si zajezd AI na 10 noci. CK tvrdi, ze tento hotel je 3+. Rozsah,sortiment a cerpani AI je pouze v kompetenci managementu hotelu. Reklamaci nam ,CK EXIM TOURS neuznala.
Maso pouze kureci kosti, ovoce nekdy meloun, stolovani - katastrofa spina, na talirich zbytky jidla, ubrusy spina. Jidlo stare z predesleho dne. Atd.
Takze podle Exim tours i kdyz si zaplatite AI zalezi na danem hotelu co, kdy vam da najist. Dovolena zaplacena na 10 noci. Prvni a posledni den vam nedaji najist.
Totalne zkazena dovolena. Staci otevrit RECENZI na tento hotel a kazdy si to precte.


Požadované řešení

myslim si, ze EXIM TOURS by mel vic prosetrit tuto dovolenou a nabidnou za pokazenou a smutnou dovolenou kompenzaci. Byla to smutna zkusenost protoze s EXIM TOURS jsme byli nekolikrat a obrovske zklamani a nevyreseni teto dovolene me mrzi.
Kompenzaci za tento pokazeny zajezd dost drahy, povazuji vraceni financni castky a nebo nabidnuti jineho zajezdu. Slusna CK by to vyresila se slusnosti.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému