Společnost


Elektro Urbánek s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1272Opakované zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 22 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2013, před 6 lety

Jakub Klimeš

Znění stížnosti

Dne 04.01.2013 jsem zakoupil v prodejně Euronics - Elektro Urbánek, fotoaparát Nikon, za částku 4.999,- Kč. V měsíci červnu 2013 přestal na fotoaparátu fungovat displej (s fotoaparátem jsem fotil, následně jsem přejel na další místo, kde jsem chtěl fotit a po zapnutí fotoaparátu zůstal displej černý. Fotoaparát mi nikde nespadl ani jsem s ním neuhodil apod., používám obal na fotoaparát). Následně jsem tedy fotoaparát reklamoval ve výše uvedené prodejně Euronics - Elektro Urbánek. Po určité době mi byl fotoaparát navrácen, kdy mi bylo sděleno, že byl fotoaparát poškozen po pádu nebo nárazu. Já jsem reklamoval nefungující displej, ale v odpovědi servisu bylo uvedeno, že je poškozený objektiv, a to po pádu nebo nárazu. S tímto jsem nesouhlasil, kdy jsem trval na skutečnosti, že pokud byl fotoaparát poškozen tímto způsobem, muselo k poškození dojít během přepravy od prodejce do servisu nebo během manipulace u prodejce případně v servise (přepravu fotoaparátu zajišťovala prodejna Euronics). Na prodejně mi bylo sděleno, že rozhodnutí servisu Nikon je závazné, a pokud s tímto nesouhlasím mohu se sám obrátit na servis Nikon.

Následně jsem se tedy cestou emailu obrátil na servis Nikonu (olga.sediva@nikon.cz), kde mi bylo sděleno, že pokud je situace taková, jak ji popisuji, mám fotoaparát cestou prodejce zaslat zpět do servisu. Toto jsem tedy učinil, kdy mi byl po jisté době fotoaparát opět vrácen s naprosto totožnou zprávou servisu (včetně gramatických chyb). Snažil jsem se opět kontaktovat servis Nikon, kdy již se mnou nebylo komunikováno, na moje dotazy nikdo nereagoval a na emaily nikdo neodpověděl. Podobným způsobem se k celé situaci postavil i prodejce Euronics - Elektro Urbánek, kde jsem požadoval vrácení hotovosti za fotoaparát, kdy mi bylo sděleno, že ve věci musí rozhodnou vedoucí. Tento se nastalou situací pravděpodobně vůbec nezabýval, takže jsem si fotoaparát po cca 40-ti dnech vzal zpět.

S fotoaparátem jsem zajel do kmenové prodejny Euronics, která se nachází v Olomouci - OC Olomouc City. Zde mi sdělili, že je prodej jejich partnera - Euronics - Elektro Urbánek, nezajímá a mám jej řešit přímo s prodejcem.


Produkt

Fotoaparát NIkon Coolpix S9300, pořízen za částku 4.999,- Kč


Požadované řešení

Vrácení hotovosti.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2013 16:44, před 6 lety

Jestliže spotřebitel nesouhlasí s vyřízením reklamace, má možnost se obrátit na nezávislého odborníka, který vypracuje objektivní posudek. V případě, že bude daný posudek vyznívat ve prospěch spotřebitele a reklamace bude na základě tohoto posudku uznána, má spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady podle § 598 občanského zákoníku.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2014 19:28, před 5 lety

Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.


Jakub Klimeš

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.6.2014 19:28, před 5 lety

Hodnocení: