Společnost


DOBROGEM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12780Vrácení peněz za zaplacený pobyt v neexistujícím hotelu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2016, před 7 lety

Majdalena Daňková

Znění stížnosti

Dne 2. 5 .2016 jsem si zakoupila u společnosti Kouzelný děda voucher na pobyt v hotelu Woodston a rezervovala termín od 14-16. října 2016. Dne 28.srpna mi bylo emailem sděleno, že se rezervace ruší, ať uplatním vrácení peněz přes reklamace. Do dnešní doby mi pouze odepisují jen stejné automatické odpovědi, takže je vidět, že ani mé emaily nečtou a nic se neděje.


Požadované řešení

Požaduji pouze zpět peníze za zaplacený pobyt v neexistujícím hotelu, protože z mé strany pochybení nenastalo a jedná se o podvod.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému