Společnost


Jadako s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#13103Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2016, před 6 lety

Iveta Divišová

Znění stížnosti

Objednávka č.1845-1,činila 8 krát 4ks GILLETTE MACH3.Obdržela jsem jen 4 krát 4ks.Platbu jsem uskutečnila převodem v pl.výši t.j.1203Kč.Neberou telefon/vypínají/,nereagijí na @.Nemám ani peníze ani zboží.Prosím o pomoc.Děkuji.Divišová I.


Produkt

Gillette Mach3


Požadované řešení

Vrátit peníze na účet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2016 09:32, před 6 lety

V daném případě se jedná o uplatnění reklamace pro zaslání vadného zboží neodpovídajícího uzavřené smlouvě. V případě reklamace zaslaného zboží, se jedná se o postup dle § 2161 odst. 1 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Zde je upravena jakost zboží při převzetí, což obsahuje i to, že věc je v odpovídajícím množství, jaké si strany ujednaly. Jde tedy o uplatnění reklamace právě z důvodu, že bylo dodáno nekompletní zboží, než které bylo objednáno.

Prodávající je následně povinen tuto vadu odstranit postupem dle § 2169 odst. 1 výše uvedeného zákona. V daném případě dodat chybějící kusy v souladu s kupní smlouvou, pokud by to nebylo možné, tak přijmout odstoupení od smlouvy a vrátit spotřebiteli kupní cenu za nedodané zboží.

Po vyřízení reklamace pak má spotřebitel právo požadovat proplacení nákladů účelně vynaložených k uplatnění reklamace, pokud mu nějaké vznikly, dle § 1924 výše uvedeného zákona. Reklamaci je prodejce povinen vyřídit nejpozději do 30 dní, dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 09:28, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.