Společnost


Badoo Trading Limited

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13135Badoo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2016, před 5 lety

Miroslav Dlouhý

Znění stížnosti

Zdravím, firma si sama zaškrtla automatickou platbu z karty a platby činili až 800.-Kč za den. Tím se stala nejdražší seznamkou na světě. Mám 8000.-Kč důchodu a toto si nemůžu dovolit. Kartu jsem kvůli tomu zrušil. Firma na moje četné dotazy o vysvětlení vůbec neodpovídá. Vědomě s mým souhlasem jsem zaplatil pouze jednou a za měsíc si vzali téměř 1800.-kč za žádné poskytnuté služby. Rád bych varoval ostatní, ale nevím jak. Miroslav Dlouhý dlouhymir@centrum.cz


Produkt

badoo


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2016 12:27, před 5 lety

Společnost má povinnost při uzavření smlouvy informovat spotřebitele o ceně poskytované služby, případně o způsobu jejího výpočtu všechně všech daní a poplatků. Pokud tak neučiní, jedná se o nekalou obchodní praktiku, která je zakázaná. Pokud byl spotřebitel uveden společností v omyl o podstatné skutečnosti (informací o ceně), mohl by také namítat neplatnost smlouvy.

Pokud však spotřebitel vyslovil souhlas s podmínkami služby, nemůže se domáhat vrácení peněžních prostředků. Dle informací uvedených na webových stránkách společnosti (https://badoo.com/help/?section=25) je možné automatické platby ukončit prostřednictvím nastavení v profilu zákazníka.

Jelikož subjektem, proti kterému stížnost směřuje, je zahraniční společnost z jiné členské země EU, má spotřebitel možnost obrátit se na online řešení sporů vytvořené Evropskou komisí. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 08:32, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.