Společnost


EUROGAMES BIS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#13236Skrinka vzala peniaze, ale nedala sa zamknúť

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.11.2016, před 10 měsíci

Roman Kušnír

Znění stížnosti

Dňa 9.11 2016 som na hlavnom nádraží v Prahe chcel využiť skrinku číslo 104 na úschovu batožiny po vhodeni 100 korún na displeji svietila suma 80 a skrinka sa nedala zamknúť volal som na vašu linku a operátor mi povedal ze mam reklamovať cez internet a že mi peniaze vrátite. U inkriminovaneho miesta mám aj fotografie ak to bude nutné môžem ich preukázať


Požadované řešení

Zaslať požadovanú sumu na môj účet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2016 07:31, před 10 měsíci

Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.

Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na účet, který zákazník uvede nebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.

Kontaktní údaje na společnost:

Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h

Reakce společnosti

Publikováno
18.11.2016 08:49, před 10 měsíci

Dobrý den, velice se omlouváme za problémy, které jste měl s naší úschovní schránkou dne 9.11.2016 v Praze na Hlavním nádraží. Částku 100,- Kč vám zašleme na účet nebo na adresu poštou, záleží na vás jakou variantu si zvolíte. Prosíme tedy o uvedení čísla účtu nebo adresy, abychom vám mohli peníze vrátit. Tyto informace nám můžete zaslat i na e-mail: eurogamesbis@centrum.cz.

Eurogames Bis, s.r.o.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2016 12:55, před 10 měsíci

Společnost nás informovala, že případ byl již vyřešen. Žádáme proto spotřebitele o potvrzení této informace a o případné uzavření stížnosti.


Roman Kušnír

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.1.2017 12:29, před 8 měsíci

Hodnocení:

Komentář: dobrý deň reklamáciu vybavili k mojej spokojnosti.