Společnost


WELLMAX Trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1326Odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2013, před 10 lety

Milada Růžičková

Znění stížnosti

Dne 7.5.2013 jsem v budově polikliniky Budějovická zakoupila masážní polštář Relax fit. Zakoupila jsem ho s 50% slevou, kterou jsem si vylosovala z obálky. Hned po příchodu domů jsem si uvědomila, že jsem podlehla náhlému rozpoložení, zboží nepotřebuji a rozhodla se od smlouvy odstoupit. Nejdříve jsem zašla na adresu jejich provozovny - žádná společnost zde nesídlí, není tam zvonek, schránka, nic, pouze kadeřnictví, které jim přebírá poštu. Obdržela jsem zde vizitku s kontaktem na vedoucího prodeje, na daňovém dokladu potom bylo další telefonní číslo, na jednatele firmy. Po telefonu mi bylo sděleno, že na zboží ve slevě se odstoupení od smlouvy nevztahuje. Ověřila jsem si, že nic takového není pravda a zda je zboží ve slevě či nikoli nemá na odstoupení od smlouvy vliv. Odstoupení od kupní smlouvy jsem zaslala kurýrem 21.5.(tento den bylo odstoupení doručeno, mám na to doklad). Na toto odstoupení nepřišla žádná reakce,telefon mi nebrali, znovu jsem je tedy doporučeným dopisem upozornila, že chci od smlouvy odstoupit. Na to přišla reakce, že odstoupení přišlo pozdě a jsou tedy nuceni žádost zamítnout. Po poradě s d-Testem jsem jim odpověděla, že dle Občanského zákoníku jsem se vešla do 14denní lhůty, právo je tedy na mé straně. Následovalo několik telefonátů a doporučených dopisů, stále bez úspěchu. Telefon buď neberou, nebo mi řekli, ať jim znovu zašlu všechny doklady a že to budou řešit. Vždy mi mají volat zpátky, nikdy se tak však nestalo. Pokud se mi podařilo se dovolat, byli již na mě nepříjemní, prý mají svou práci a já je obtěžuji, otravuji. Jelikož vím, že na adrese jejich provozovny nesídlí, nechci zboží zasílat poštou. V srpnu mi při jednom úspěšném dovolání se slibují dohodu, že věc se řeší a co nejdříve se ozvou. Opět se však nikdo neozývá. Dne 10.9. jsem zkusila zavolat z jiného čísla, dovolala se, dozvěděla jsem se však, že zbytečně obtěžuji a že k žádné dohodě nedojde, protože zboží bylo ve slevě a v tom případě nejde odstoupit od kupní smlouvy. A že prý se se mnou pan jednatel nehodlá dále bavit. Dostali jsem se tedy opět na začátek a mně už došla trpělivost (myslím, že jsem jí měla dost).


Produkt

masážní polštář Relax Fit


Požadované řešení

Chci zboží vrátit a dostat zpět peníze, tak jak mám dle Občanského zákoníku nárok. Od kupní smlouvy jsem odstoupila během 14 dnů od nákupu, odstoupení jsem písemně zaslala na adresu této společnosti, na vše mám doklad. Fakt, že zboží bylo ve slevě, by neměl mít na možnost odstoupit od smlouvy žádný vliv.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému