Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#13299Neuznaná reklamace obuvi Baťa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2016, před 7 lety

Petr Sivák

Znění stížnosti

30.6. 2015 jsem si koupil u Baťa pánskou vycházkovou obuv. Boty jsou vhodné, dle mého názoru, na jarní a podzimní nošení. Na konci léta 2016 jsem zjistil, že podešve jsou prasklé a do bot teče. Boty jsem nosil dohromady cca 5 měsíců od zakoupení. Samozřejmě nemám jen jedny boty, takže jsem obuv i střídal.
Obuv jsem reklamoval a reklamace byla zamítnuta. V odůvodnění bylo uvedeno, že "opotřebení je přirozeným důsledkem pravidelného používání obuvi a nelze jej považovat za vadu". Tomu rozumím a z logiky věci není na tom co rozporovat. Přijde mi ale zvláštní, že k tak velkému opotřebení, kdy praskne podešev a do bot začne téct, dojde již po 5 měsících používání. Zřejmě kvalita obuvi od Baťa již tedy není co bývala.


Produkt

Artikl 1275773, Pánská vycházková obuv flexiblová (prošívaná), zákl. povrchový materiál velur


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému