Společnost


Slevoteka.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13448Zaplatila jsem za pobyt, který se neuskutečnil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2016, před 7 lety

Renata Sokolská

Znění stížnosti

Dobrý den,
přes slevový portál Slevotéka jsem si zakoupila pobyt v rakouskych Alpách. Z důvodu kanalizační havárie pobyt zrušili, dle vyjádření penzionu jsem měla počkat na vyřešení skrz pojišťovnu a po té mi měli vrátit peníze. Raději jsem ještě kontakovala Slevotéku, zda o tom vědí. Nabídli mi kompenzaci v podobě kreditů, to jsem ale odmítla. Po 3 měsících, kdy jsem nedostala žádnou informaci jsem se obrátila na slevový portál Slevotéka, odepsali, že penzion v Rakousku je v insolvenci a že se mám obrátit na rakouské úřady, že oni nemají žádnou zodpovědnost. Přitom peníze jsem poslala na účet Slevotéky. Dá se to nějak řešit, abych peníze dostala zpět?


Produkt

Pobyt v rakouských Alpách pro dva se snídaní na 3 a více dní


Požadované řešení

Vrácení pěnez


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému