Společnost


istG, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13456Nevrací peníze za storno objednávky po mnoha urgencích

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2016, před 2 lety

Jiří Pravda

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se na vás, protože jsem zoufalý z jednání tohoto zdánlivě ověřeného eshopu.
V půlce října jsem provedl objednávku za několik tisíc korun a v zápětí ji zaplatil. Když se po několika týdnech nic nedělo, rozhodl jsem se objednávku stornovat, protože firma takřka se zákazníkem nekomunikuje.
Po čtrnácti dnech urgencí emailem i telefonicky mi firma dluží stále peníze.
Pan Štipčák (majitel?) se dušuje, že mají moc práce, že je to připraveno, ale řekněte mi. Když vás někdo urguje dva týdny, nevyhradili by jste si 5 minut a ty peníze poslali?


Produkt

Prodej kuchyňského náčiní


Požadované řešení

Jednoduché řešení. Stornuju objednávku, eshop vrátí peníze, odpovídá na emaily. Pokud je někde problém s dodávkou zboží, odpovím zákazníkovi. Od ověřeného eshopu na heureka.cz bych si představoval profesionálnější přístup.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2016 08:58, před 2 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Pokud by společnost nevrátila peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitel stanovil, zadržovala by tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.


Jiří Pravda

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.12.2016 16:31, před 2 lety

Hodnocení:

Komentář: Peníze dorazily.