Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13566Změny vysílacích frekvencí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2016, před 4 lety

Naďa Šourková

Znění stížnosti

Dobrý den,

je to cca měsíc, co Skylink opět změnil vysílací frekvence. Problém nikdy nebyl, pokud pominu opětovné ladění. Nyní však ani po změně frekvence nefungují programy ČT 1HD a ČT 2HD.
Skylink vás v tomto případě odkáže na nejbližší servis s informací, že služba může být zpoplatněna. A to také je a ne málo. Nejsem jediná komu se toto stalo a zrovna mojí známé se servisní technici rozpovídali. Aby programy fungovaly, je nutné v zařízení vyměnit jakousi součástku, je velký problém dostat ze servisu záruku na tuto změnu a prý to stejně nevydrží. Kamarádka zaplatila 600Kč.
Můj dotaz, může si toto Skylink dovolit, pokud platím služby?


Produkt

Nefunkční programy ČT1 HD aČT2 HD


Požadované řešení

Skylink má dle servisu možnost používat frekvence, které tyto změny na zařízeních nevyžadují


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2016 10:53, před 4 lety

Pokud nelze službu využívat z důvodů vadného plnění na straně poskytovatele, spotřebitelce doporučujeme uplatnit reklamaci služby a požadovat slevu z ceny služby.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
15.12.2016 15:31, před 4 lety

Dobrý den paní Šourková,
již několik let doporučujeme používat karty Skylink v satelitních přijímačích Skylink Ready. Tyto přijímače mají funkci FastScan, která umí veškeré změny frekvencí naladit, takže zákazník se nemusí na satelitního technika obracet.
Pokud přijímač nemá funkci FastScan, každá nová frekvence se dá v satelitním přijímači naladit manuálně dle návodu přijímače.
Neuvádíte, v jakém satelitním přijímači Vaši kartu používáte, protože po naladění nové frekvence 12234 MHz jsou programy ČT v HD rozlišení plně funkční. Některé přijímače měli potíže s touto frekvencí (jedná se o typ GoSat 7056 a Topfield), ale zde se jednalo o chybu hardwaru, které museli řešit dodavatelé přijímačů, nikoli o chybu ve vysílání.
Hezký den přeje Skylink


Naďa Šourková

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.12.2016 18:43, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji mnohokrát za reakci a odpověď. Prosím o přesný údaj vysílací frekvence, teď uvádíte 12234 a na stránkýck je frekvence 12344.
Funkci FastScan neznám a ani mě nebylo nic takového nabídnuto, pouze odpověď-v případě potíží se obraťte na servisního technika a služba může být zpoplatněna.
S pozdravem Šourková N.

Reakce společnosti

Publikováno
16.12.2016 07:26, před 4 lety

Dobrý den,
omlouváme se za překlep, správná frekvence programů České televize v HD rozlišení je 12344 MHz, jak je uvedeno na našich webových stránkách.
Hezký den přeje Skylink


Naďa Šourková

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.12.2016 10:07, před 4 lety

Dobrý den,
tak právě na této frekvenci 12344 MHz programy ČT1HD a 2 nefungují.
Jaké je tedy další rešení?

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2016 17:48, před 4 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 08:40, před 4 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.