Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#13571Neposkytnutí pojistného plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2016, před 7 lety

Kristina Bruncková

Znění stížnosti

V CZC jsem koupila notebook, byla mi nabídnuta možnost prodloužené záruky - ta by měla kupujícímu zajistit pomoc ve chvíli, kdy výrobek selže v otázce kvality. Měla by být ve stejném rozsahu, jako záruka poskytovaná na zboží prodejcem. Po nějakém čase se na na levé straně notebooku rozklížilo šasi. Byl to postupný proces, nikoliv po nárazu, ani nešetrném zacházení, nýbrž způsobený únavou materiálu (jak mi potvrdili na diagnostice, občas se to prý stává). Notebook nemá jediný škrábanec, stopu po pádu atd...Pojišťovna se k situaci staví tak, že jsem si věc poškodila mechanicky já a že její povinnost končí zasláním dopisu "litujeme". Pokud se na toto záruka nevztahuje, mohou snad výrobci notebooků prodávat jakoukoliv kvalitu zboží bez hrozby nějaké sankce, mohou obchodníci vydělávat na "prodloužených zárukách", které jsou lidem nakonec k ničemu? Pro vyřešení situace jsem několikrát volala do pojišťovny i servisu, snažila se vysvětlit jak se věci mají - zbytečně. Pojišťění nebylo levné, stálo 1399 CZK na rok..


Produkt

Notebook HP Envy 17-j 100ec 17,3", služba: Prodloužená záruka


Požadované řešení

Ráda bych, aby pojišťovna uznala, že se jedná o vadný výrobek a zahájila pojistné plnění, na které mám nárok. Nebo alespoň vrátila peníze za pojištění, když skrz CZC nabízí předraženou službu, která je ve výsledku k ničemu. Preferuji však pochopitelně první variantu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému