Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:80
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#13571Neposkytnutí pojistného plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2016, před 6 lety

Kristina Bruncková

Znění stížnosti

V CZC jsem koupila notebook, byla mi nabídnuta možnost prodloužené záruky - ta by měla kupujícímu zajistit pomoc ve chvíli, kdy výrobek selže v otázce kvality. Měla by být ve stejném rozsahu, jako záruka poskytovaná na zboží prodejcem. Po nějakém čase se na na levé straně notebooku rozklížilo šasi. Byl to postupný proces, nikoliv po nárazu, ani nešetrném zacházení, nýbrž způsobený únavou materiálu (jak mi potvrdili na diagnostice, občas se to prý stává). Notebook nemá jediný škrábanec, stopu po pádu atd...Pojišťovna se k situaci staví tak, že jsem si věc poškodila mechanicky já a že její povinnost končí zasláním dopisu "litujeme". Pokud se na toto záruka nevztahuje, mohou snad výrobci notebooků prodávat jakoukoliv kvalitu zboží bez hrozby nějaké sankce, mohou obchodníci vydělávat na "prodloužených zárukách", které jsou lidem nakonec k ničemu? Pro vyřešení situace jsem několikrát volala do pojišťovny i servisu, snažila se vysvětlit jak se věci mají - zbytečně. Pojišťění nebylo levné, stálo 1399 CZK na rok..


Produkt

Notebook HP Envy 17-j 100ec 17,3", služba: Prodloužená záruka


Požadované řešení

Ráda bych, aby pojišťovna uznala, že se jedná o vadný výrobek a zahájila pojistné plnění, na které mám nárok. Nebo alespoň vrátila peníze za pojištění, když skrz CZC nabízí předraženou službu, která je ve výsledku k ničemu. Preferuji však pochopitelně první variantu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2016 10:58, před 6 lety

Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V těchto podmínkách bývají zpravidla vymezeny výluky z pojištění, tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Bude tedy záležet, jaké výluky z pojištění byly mezi stranami sjednány.

Podnikatel musí spotřebitelku před uzavřením smlouvy informovat o nabízené službě (pojištění) a o jejích hlavních vlastnostech. Neučiní-li tak nebo učiní-li tak nesrozumitelně, může to mít za následek, že se smlouva vyloží ve prospěch spotřebitelky.

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitelka může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2017 14:02, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.