Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
V CZC jsem koupila notebook, byla mi nabídnuta možnost prodloužené záruky - ta by měla kupujícímu zajistit pomoc ve chvíli, kdy výrobek selže v otázce kvality. Měla by být ve stejném rozsahu, jako záruka poskytovaná na zboží prodejcem. Po nějakém čase se na na levé straně notebooku rozklížilo šasi. Byl to postupný proces, nikoliv po nárazu, ani nešetrném zacházení, nýbrž způsobený únavou materiálu (jak mi potvrdili na diagnostice, občas se to prý stává). Notebook nemá jediný škrábanec, stopu po pádu atd...Pojišťovna se k situaci staví tak, že jsem si věc poškodila mechanicky já a že její povinnost končí zasláním dopisu "litujeme". Pokud se na toto záruka nevztahuje, mohou snad výrobci notebooků prodávat jakoukoliv kvalitu zboží bez hrozby nějaké sankce, mohou obchodníci vydělávat na "prodloužených zárukách", které jsou lidem nakonec k ničemu? Pro vyřešení situace jsem několikrát volala do pojišťovny i servisu, snažila se vysvětlit jak se věci mají - zbytečně. Pojišťění nebylo levné, stálo 1399 CZK na rok..
Notebook HP Envy 17-j 100ec 17,3", služba: Prodloužená záruka
Ráda bych, aby pojišťovna uznala, že se jedná o vadný výrobek a zahájila pojistné plnění, na které mám nárok. Nebo alespoň vrátila peníze za pojištění, když skrz CZC nabízí předraženou službu, která je ve výsledku k ničemu. Preferuji však pochopitelně první variantu.
|
Tweet |