Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#13718Vypovězení smlouvy a další zasílání produktů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2016, před 7 lety

Jaroslava Novotná

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych touto cestou vyřešit problém s firmou Helvetia Apotheke.
Na základě tel. hovoru mi přišel potrav. doplněk, kdy jsem po obdržení uhradila částku 79 korun. Během hovoru jsem se ptala na případné závazky, plynoucí ze zkušební zásilky a bylo mi jasně řečeno, že pokud bych byla se zbožím spokojená, mohu si ho i nadále kupovat za zvýhodněnou částku a ne, že ho budu dostávat pravidelně a automaticky. Za pár týdnů přišly další dvě zásilky, které jsem uhradila (bohužel jednu až po její splatnosti) a následně jsem písemně vypověděla smlouvu, kterou jsem doporučeně poslala dne 24. 11. 2016. Snažila jsem se dovolat na zákaznickou linku, ale poté co mi celý den nikdo telefon nezvedal, jsem se rozhodla, vypovědět smlouvu touto cestou. Věc jsem měla za vyřízenou, nicméně minulý týden mi přišel další balíček.


Produkt

Vitamíny AlfaVit


Požadované řešení

Byla bych velice ráda, kdyby se touto cestou vyřídily všechny nepříjemnosti ohledně posílání zboží, o které zájem nemám, dále aby bylo vyjmuto moje jméno z databáze zákazníků, a abych mohla poslední zásilku vrátit zpět, protože došla po vypovězení smlouvy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému