Společnost


EUROBERN s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1376Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2013, před 10 lety

Dagmar Košťálová

Znění stížnosti

Konvektomat zakoupen 19.10.2010.V záruce porucha, odesláno k opravě 27.7.2012. Nepřijato. 24.8. 2012 jsem zaslala dopor. dopis p. Haratíkovi, bez odezvy. Ale nebyl mi vrácen.7.1.2013 jsem zaslala email, na který odpověděl s tím, že dosud nic nedostal. Na jeho žádosta jsem zaslala opět konvektomat na jeho adresu dne 1.2.2013.Když se nic nedělo skoro 2 měsíce, zaslala jsem email, se žádostí o zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz. Na to reagoval emailem, že mi to zaslal./dne 20.3.2013./ Do dnešního dne nemám ani zboží, ani peníze. Na další email nereagoval , ani na dopis mé advokátky. Na soud nemám jako důchodce peníze.


Produkt

Konvektomat zakoupený na akci .


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému